کد خبر: 929253
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: بالغ بر ۲۶ هزار نفر از سالمندان استان مرکزی به میزان ۲۰ درصد از جمعیت سالمند این استان، از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره‌مند هستند.
قنبر موسی‌نژاد افزود: اولین دغدغه مخاطبان تحت پوشش کمیته امداد موضوع معیشت است که به عنوان یکی از نیاز‌های اساسی سالمندی مطرح است و در این شرایط اقتصادی برای تهیه امکانات اولیه خود به کمک نیاز دارند.
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی ادامه داد: هر چند که با کمک دولت نسبت به چند سال گذشته در قالب یارانه و کمک معیشتی، خدمات افزایش پیدا کرده، اما واقعیت این است که مبالغ جوابگوی نیاز سالمندان نیست.
موسی‌نژاد خاطر نشان کرد: اگر چه کمک معیشتی که برای ما در طول سال ۹۷ در نظر گرفته شده مبلغی در حدود ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است، اما این رقم وقتی بین ۲۶ هزار نفر در استان تقسیم و توزیع شود ناچیز است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: موضوع و مشکل دیگر، بحث تغذیه و بهداشت سالمندان است. بیش از ۱۱۰۰ بیمار زمین‌گیر در استان مرکزی تحت پوشش خدمات کمیته امداد قرار دارد که اغلب این بیماران سالمند هستند و بیش از ۴۳۰ نفر از این افراد بیمار نیاز به مراقبت و پرستار دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار