کد خبر: 929627
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد:
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از تشکیل ۱۷۷ پرونده احتکار کالا در استان خبر داد و گفت: ارزش اموال احتکاری کشف شده ۴۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است که در این راستا ۱۸۳ نفر دستگیر شده اند.

سردار ناصر اصلانی با اشاره به توفیقات انتظامی استان در بحث کشفیات موادمخدر طی سالجاری، اظهار کرد : ۷ تن و ٥٦٩ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ٢٠ درصد افزايش در کشفیات را داشتيم.

وی با بیان اینکه یک تن و ۸۶۰ کیلوگرم مواد مخدر سنتی طی سالجاری در استان کشف شده است، ادامه داد: ۵ تن و ۸۰۱ کیلوگرم انواع پیش ساز شیشه نیز طی سالجاری کشف و توقیف شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بابیان اینکه ٣٦باند توزيع مواد مخدر در استان طی سالجاری منهدم و ١٩٤٧توزيع كننده خيابانى مواد مخدر در سطح استان دستگير شدند، یادآور شد: ٩ هزار و ۳۱۷ معتاد متجاهر با همكارى بهزيستى و شبکه بهداشت استان تحويل مركز ماده ١٦ شده است.

وی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست سال جاری ۷۷ درصد سرقت های مهم در سطح استان کشف شده و در همین رابطه ۶۶ باند سرقت در قالب ۲۱۸ نفر دستگیر شده اند، اظهار کرد: ارزش کالاهای مسروقه کشف شده ۹۴ میلیارد ریال بوده که تحویل مال باختگان شده است.

سردار اصلانی ضمن اظهار تاسف از افزایش جرم در فضای مجازی گفت: یک هزار و ۶۴۷ فقره پرونده جرم در فضای مجازی در استان طی سالجاری تشکیل شده که از این تعداد پرونده یک هزار و ۴۶ مورد یعنی درحدود ۷۰ درصد پرونده ها کشف و رسیدگی شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال کاهش۷ درصدی تصادفات جاده ای منجربه فوت در استان گزارش شده است، تصریح کرد: افزایش ۵ درصدی تصادفات جرحی و افزایش ۵ درصدی تصادفات خسارتی را طی سالجاری شاهد هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر