کد خبر: 929629
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی:
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: زیرساخت های ارتباطی منطقه آزاد ماکو توسعه می یابد.

قاسم جلیلی نژاد با اشاره به ظرفیت های منطقه آزاد ماکو با دارا بودن زیرساخت های ارتباطی در منطقه اظهار داشت: با توجه به توسعه خدمات الکترونیک، گسترش دولت و بانکداری الکترونیک و خرید و فروش های اینترنتی آماده همکاری در زمینه های مختلف با سازمان منطقه آزاد ماکو هستیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از تهیه مدل و برنامه کسب و کار طرح ها و پروژه های شرکت های فعال حوزه ICT و روش های سرمایه گذاری با همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد و افزود: حمایت از شرکت های دانش بنیان، ایده های نو و فناورانه از جمله سیاست ها و برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و در استان نیز همین امر در راستای توسعه اشتغال پایدار دنبال می شود.

وی افزود: خصوصی سازی و جذب سرمایه گذاران بزرگ برای حمایت از شرکت های بومی و فعالان حوزه «آی .سی .تی » استان گامی مهم و تاثیر گذار در فعال کردن این حوزه و ایجاد اشتغال در استان به شمار می رود و این امر نیازمند تعامل و همکاری تمامی ارگان ها و سازمان هاست.

جلیلی نژاد اضافه کرد: زیر ساخت های ارتباطی و اینترنتی ارائه شده به روستاها و مناطق محروم استان از جمله خدمات ارزنده و دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت یازدهم است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر