کد خبر: 929771
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲
رسانه‌ها و فعالان سیاسی اصلاح‌طلب به‌طور هماهنگ به تعریف و تمجید FATF مشغول هستند و این میانه باز پای یک دوگانه سازی در میان است.
رسانه‌ها و فعالان سیاسی اصلاح‌طلب به‌طور هماهنگ به تعریف و تمجید FATF مشغول هستند و این میانه باز پای یک دوگانه سازی در میان است. تا دیروز می‌گفتند اگر برجام را بپذیریم، مشکلات معیشتی مردم حل می‌شود و حالا که برجام نه تنها مشکل را حل نکرد، بلکه خود یک مشکل جدید شد، می‌گویند حل مشکلات معیشتی بسته به پذیرش FATF است. روزنامه همشهری در گزارشی با عنوان «یک گام تا خروج از حصر مالی» نوشت: «فردا مجلس با رأی خود خطر انزوای مالی و پولی را از بین می‌برد».
روزنامه ایران نیز در یادداشتی به قلم «عباس عبدی» نوشت: «چندی پیش که اعتراضاتی نسبت به مشکلات اقتصادی و گرانی بروز پیدا کرد، برخی افراد خواستند دست پیش بگیرند تا پس نیفتند و در نتیجه اقدام به تظاهرات و اعتراض کردند و در فضای رسانه‌ای نیز اظهارات گوناگونی از آنان منتشر شد که مسئولیت امور متوجه ما نیست و این دولت یا به تعبیری غیرروحانیون هستند که باید پاسخگو باشند. هنوز پژواک این صدا‌ها به کلی از میان نرفته بود که آزمون FATF نادرستی ادعا‌های آنان را برملا کرد». عبدی در ادامه نوشت: «مشکل اینجاست کسانی که می‌توانند تهدید به رد این لایحه کنند، چرا مسئولیت تبعات آن را نمی‌پذیرند؟ اختلال خرید و فروش کالا با جهان خارج، نقل و انتقال پول و... که ریشه بخش مهمی از مشکلات ما است، ریشه در همین نگرش دارد».
آیا وعده‌های اقتصادی دولتمردان و اصلاح‌طلب درخصوص برجام فراموش شده است؟! آیا نمی‌گفتند همه تحریم‌ها از جمله تحریم‌های مالی و بانکی به یکباره لغو می‌شود؟! آیا از رفع مشکل بیکاری، گرانی و رکود و کاهش نرخ ارز و سرازیر شدن سرمایه خارجی به کشور نمی‌گفتند؟! حالا باز وعده‌هایی می‌دهند که همه FATF را تأیید کنند و بعد معلوم نشود چه شد که نشد؟! آیا طی این مسیر به ناامیدی دوباره مردم منجر نخواهد شد؟!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
انتخابات 96 برای جلوگیری از دوقطبی شدن مگر نبود ؟ !
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار