کد خبر: 930016
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
حبیبی:
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اقتدار نیرو‌های مسلح من جمله سپاه و گوشمالی تروریست‌ها در شرق فرات گفت: نوبت گوشمالی ملت ایران فرا خواهد رسید. ملت ایران ۱۳ ابان گوشمالی سختی به آمریکا می‌دهد.

جوان‌آنلاین:‌ محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اظهار کرد: فرود موشک‌های نقطه زن سپاه و بمباران مواضع تروریست‌ها با پهپاد‌های بمب افکن آن هم در ۳ مایلی پایگاه آمریکایی‌ها در شرق فرات نشان داد جمهوری اسلامی در صیانت از امنیت ملی و انتقام از تروریست‌ها جدی است. این یک پیام شجاعانه و جسورانه فرزندان ملت در سپاه پاسداران است که آمریکایی‌ها باید آن را جدی بگیرند.

وی با اشاره به ویژگی برگزاری مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی در ۱۳ آبان گفت: آمریکایی‌ها عملیاتی کردن و نتیجه گرفتن تحریم‌های جدید را موکول به ۱۳ آبان کرده اند. خشم ملت ایران امسال در ۱۳ آبان ان‌شاءالله بی‌سابقه خواهد بود. حتماً کاخ سفیدنشینان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را در ۱۳ آبان بیشتر و پرصداتر و پر هیجان‌تر از هرسال با گوش خود خواهند شنید.

حبیبی تصریح کرد: مقامات آمریکا گفته اند ایران باید آمریکا را جدی بگیرد. پاسخ سپاه نشان داد آمریکا را جدی گرفته ایم و در روز ۱۳ آبان جدی‌تر به آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی به تحولات عراق و شکل‌گیری دولت و مجلس اشاره و تاکید کرد: آمریکایی‌ها در عراق به یکی از اهداف خود در اخلال در نظام سیاسی در بغداد نرسیدند. نتایج ۴ ماه رایزنی احزاب و گروه‌های عراق در مجلس برای آمریکایی‌ها خوشایند نیست. عادل المهدی نخست وزیر، الحلبوسی رئیس مجلس و برهم صالح رئیس جمهور عراق را در حلقه مقاومت نگه خواهند داشت.

وی به تحولات یمن اشاره کرد و گفت: عربستان و امارات و شرکای ائتلاف آن‌ها مورد لعن و نفرین کشور‌های مسلمان و آزادیخواهان جهانی هستند. بالاخره عربستان و آمریکا روزی به این نتیجه خواهند رسید که به کودک کشی و نسل کشی در یمن خاتمه دهند. البته رزمندگان دلیر یمنی پاسخ تجاوزات عربستان را با شدت بیشتر داده و خواهند داد.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری همایش مانور قدرت در هفته پایانی بزرگداشت دفاع مقدس گفت: سخنان مقتدرانه رهبری در اجتماع ۱۰۰ هزار نفری در ورزشگاه آزادی نماد قدرت ایرانیان و تازه‌ترین نمایش قدرت نمایی ملت بود. مهمترین پیام این اجتماع عظیم و حضور ۷۰۰ هزار نفری بسیجیان در سراسر کشور این بود که جامعه ایرانی به ویژه جوانان آماده رزم و دفاع از حیثیت انقلابی و اسلامی خود هستند. امروز بسیج در اعماق روستا‌ها و مناطق محروم به مانور خدمت مشغول است و نمی‌گذارد به صاحبان اصلی این نظام مقدس یعنی محرومین و مستضعفین آسیبی برسد. پیام دیگر این اجتماع عظیم این بود که تحریم‌ها را می‌شکنیم و آمریکائی‌ها را به خاک سیاه می‌نشانیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به حضور بی مانند جوانان و نسل سوم انقلاب در این همایش سراسری، گفت: اجتماعات عظیم بسیج پنجشنبه گذشته یک رونمایی از حضور جوانان در عرصه‌های نبرد با آمریکا بود. به همین دلیل بود که رهبر انقلاب فرمودند؛ جوانان راه حل مشکلات کشور هستند. پنجشنبه گذشته تصویری که از ایران به جهان صادر شد تصویر عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی و شکست ناپذیری ملت در برابر توطئه‌های دشمن بود.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به یک سؤال در مورد افت چند هزار تومانی نرخ دلار گفت: ما در یک نبرد پیچیده در عین حال هوشمند از سوی آمریکا در حوزه اقتصاد به سر می‌بریم. قیمت دلار تا ۱۹هزار تومان بالا رفت و معلوم بود که این بالا رفتن یک پایین آمدنی هم دارد. اقتصاددانان، ناظران سیاسی و مأموران اطلاعاتی و انتظامی کشور باید به سه سؤال کلیدی در این باره پاسخ دهند؛ ۱- چه اتفاقی در حوزه برابر ارزش ریال و طلا رخ داده است مسببان اصلی و مقصران آنچه کسانی هستند، چرا قیمت ارز به میزان یاد شده بالا رفت و یکدفعه چند هزار تومان پایین آمد و این افت همچنان ادامه دارد، ۲- آثار و نتایج این افت و خیز بر حوزه عمومی و حوزه پولی و مالی کشور چیست؟، ۳-چگونه می‌توان آن را در نقطه مطلوب متوقف کرد و بازار را آرام و تثبیت کرد.

وی خاطرنشان کرد: بدون پاسخ به این سؤال کلیدی نمی‌توان از این گردنه پولی و مالی به سلامت عبور کرد. اینکه گفته شود افت قیمت دلار هنرمندی بانک مرکزی است، سؤال این است چرا این هنر را ۲ ماه پیش که قیمت دلار به سرعت بالا می‌رفت، دیده نشد؟ به هرحال سؤالات زیادی در این باره مطرح است که لازم است دولت هم به آن‌ها پاسخ دهد.

حبیبی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره حزب اعتماد ملی و نتایج انتخاب شورای مرکزی این حزب و پذیرش وزارت کشور در این باره گفت: نفر اول شورای مرکزی این حزب که انتخاب شده است آقای مهدی کروبی و نفر چهارم پسر اوست. این پدر و پسر در فتنه ۸۸ آنچه که حیثیت انقلابی و اسلامی داشتند رها کردند و به عنوان یکی از دوسر فتنه ظاهر شدند. بنا بر نظر هر قاضی و حقوقدانی آن‌ها مرتکب جرم شده اند، آن‌ها محارب هستند. اخیراً هم کروبی با نامه پراکنی اخیر خود هر آنچه که در قانون اساسی به عنوان محکمات انقلابی در مورد ولایت فقیه و جایگاه آن دارد حمله کرده است؛ لذا نفر اول منتخب کنگره اعتماد ملی اصلاً به اساسنامه و مرامنامه حزب بی اعتقاد است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: وزارت کشور باید به این سؤال پاسخ دهد که چگونه مشروعیت و قانونیت کنگره و نتایج آن را پذیرفته در حالی که یک چنین افرادی منتخب آن هستند نفر اول منتخب آنهاست.

منبع: ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مصطفي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
هر ايراني بايد دلار آمريكا را تحريم كند تادرس عبرتي باشد براي ريس جمهور سبك مغز آمريكا .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار