کد خبر: 930085
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی هفته بزرگداشت نیروی انتظامی را به تمامی عزیزان خدمتگزار در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و یاد شهیدان و ایثارگران این عرصه بزرگ خدمت صادقانه را گرامی داشت.

به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می‌کنند و به آن اعتماد دارند.

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

نیروی انتظامی به‌عنوان یکی از ارکان مهم استقرار و حفظ نظم و امنیت داخلی و دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی، نقش بزرگی را در خدمت به مردم و کشور به عهده داشته و همواره ضمن مجاهدت‌های مستمر در ایفای این وظیفه بزرگ انسانی، اسلامی و انقلابی، شهیدان عزیز زیادی را در راه این خدمتگزاری صادقانه و دلسوزانه و خطیر، تقدیم انقلاب و کشور کرده است.

هفته نیروی انتظامی فرصت و مجالی است برای اشارت اندک و بازشناسی وسعت و عظمت فداکاری تمامی عزیزان خدمتگزار در نیروی انتظامی که با عشق و ایثار در سراسر میهن اسلامی مشغول خدمت شبانه‌روزی بوده و آرامش و آسایش جامعه و مردم عزیز کشور در دو بخش بزرگ و مهم برقراری نظم و امنیت را مدیون مجاهدت و فداکاری بی‌نام‌ونشان این عزیزانیم که همواره عرصه بزرگ ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی را در جامعه زنده نگه داشته‌اند و خیل عظیم شهیدانی که در این راه تقدیم نموده‌اند گواهی بر استمرار خدمات ایثارگرانه این نیروهای خدمتگزار در سرتاسر کشور است.

هفته بزرگداشت نیروی انتظامی را به تمامی عزیزان خدمتگزار و جان بر کف نهاده در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور تبریک گفته و یاد و خاطر حماسه‌آفرینان، دلاورمردان و شهیدان و ایثارگران این عرصه بزرگ خدمت صادقانه و مردمی را گرامی داشته و برای خانواده‌های گرامی آنان توفیق الهی را خواهانم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار