کد خبر: 930260
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نائل آمد. در این درگیری دو قاچاقچی موادمخدر به هلاکت رسیدند.
جوان آنلاین: مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نائل آمد. در این درگیری دو قاچاقچی موادمخدر به هلاکت رسیدند.

مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان سیب و سوران با انجام یکسری تحقیقات گسترده اطلاعاتی به خبری مبنی بر جابجایی محموله مواد افیونی با ۲ دستگاه خودرو وانت و پژو ۴۰۵ از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان دست یافتند.

وی افزود: در این راستا ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران با شناسایی مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان، ظهر امروز سوداگران مرگ را در روستای سیب شناسایی و با آنان درگیر شدند.

سردار قنبری تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه ۲ تن از سوداگران مرگ به هلاکت رسیدند. ستوان دوم "مرتضی کارچانی" مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران نیز مجروح و پس از انتقال به بیمارستان رازی شهر "سراوان" با وجود تلاش تیم‌های پزشکی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در این عملیات مقادیری مواد مخدر، ۲ قبضه سلاح به همراه خشاب و مهمات مربوطه از خودرو قاچاقچیان کشف شد.

منبع: میزان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار