کد خبر: 930333
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱
پزشک متخصص در شرق تهران از سوی دو مرد موتور‌سوار هدف اسیدپاشی قرار گرفت و به شدت دچار سوختگی شد.
پزشك متخصص در شرق تهران از سوي دو مرد موتور‌سوار هدف اسيدپاشي قرار گرفت و به شدت دچار سوختگي شد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 20:16‌ شامگاه دوشنبه 16‌مهرماه مأموران پليس با تماس شهروندي از اسيدپاشي روي مرد ميانسالي در حوالي بزرگراه امام علي‌(ع) قرار گرفتند و راهي محل شدند.
نخستين بررسي‌ها نشان داد اين مرد با خودروي پژو 206 در حال حركت بوده كه دو مرد موتور سوار به او نزديك مي‌شوند و روي او مايع اسيدي مي‌پاشند و فرار مي‌كنند. همچنين مشخص شد مرد زخمي براي مداوا به بيمارستان امام حسين‌(ع) منتقل شده است.
يكي از شاهدان گفت: در حال رانندگي بودم كه ديدم دو مرد موتور سوار به خودروي پژو‌206 نزديك شدند و مايعي را روي راننده پاشيدند و راننده هم خودرواش را كنار خيابان متوقف كرد و مدام فرياد مي‌زد«آي سوختم» كه به كمك او رفتيم و متوجه شديم دو مرد ناشناس روي او مايع اسيدي پاشيده‌اند و بلافاصله با اورژانس و اداره پليس تماس گرفتيم.
سپس مأموران براي بررسي موضوع به بيمارستان رفتند كه دريافتند قرباني اسيدپاشي پزشك متخصص و جراح معروف كليه است كه علاوه بر مطبش در حوالي ميدان رسالت در يكي از بيمارستان‌ها هم مشغول به كار است.
پزشك آسيب ديده در حالي كه به سختي حرف مي‌زد درباره حادثه گفت: من پزشك هستم و دقايقي قبل از حادثه از مطبم در ميدان رسالت خارج شدم تا به خانه‌ام بروم. در حال رانندگي بودم و شيشه در خودرو هم پايين بود كه دو مرد نقاب زده موتور سوار به من نزديك شدند. سرنشين موتور سيكلت ناگهان مايع داخل ظرفي را روي من پاشيد و به سرعت فرار كردند كه سوزش عجيبي صورت و بدنم را فرا گرفت به طوريكه فريادهاي «آي سوختم» به آسمان بلند شد و رهگذران به كمك من آمدند. وي در پايان گفت: من با هيچ كسي اختلاف ندارم و نمي‌دانم چرا اين دو نفر روي من مايع اسيدي پاشيدند.
در حالي كه پزشكان اعلام كردند پزشك متخصص از ناحيه صورت، شكم، دو دست و دو پا به شدت دچار سوختگي شده است تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي به دستور قاضي منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران تحقيقات خود را براي شناسايي عاملان اسيدپاشي آغاز كردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار