کد خبر: 930383
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تنها راه جلوگیری از قاچاق سوخت این است که قیمت سوخت را واقعی کنیم.

محمد حسن‌نژاد با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از قاچاق سوخت در کشور باید مرزها را بیشتر کنترل کرد، ادامه داد: علاوه بر کنترل مرزها باید به مرزنشینان هم کارت سوخت داده شود که مشخص شود چه کسی چه میزان سوخت مصرف می کند.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه روزانه 22 میلیون لیتر قاچاق سوخت در کشور انجام می شود، اضافه کرد: نباید اینطور باشد که ما نفت را بفروشیم و در عوض دلار وارد کنیم و افراد با وجود این دلارها بنزین بخرند و آ ن را به کشورهای همسایه قاچاق کنند. از این کار چه چیزی عاید کشور می‌شود؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مصرف روزانه بنزین در کل کشور، گفت: میانگین مصرف بنزین در کل کشور 59 میلیون دلار در روز است که اگر این میزان را در 365 روز سال ضرب کنیم، حدود 21 میلیارد دلار سالانه مصرف بنزین ماست. به این ترتیب سالانه 210 هزار میلیارد تومان یارانه سوخت پرداخت می شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: با این مبلغ 210 هزار میلیارد تومان می توان کل شهرستان ها و روستاها را خدمات رسانی کرده و برای جوانان ایجاد اشتغال کرد؛ اما متاسفانه نمی خواهیم با مردم روراست باشیم و مشکل را به صورت ریشه ای حل کنیم. من معتقدم تنها راه جلوگیری از قاچاق سوخت واقعی کردن قیمت آن است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر