کد خبر: 930525
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
مديركل پدافند غيرعامل آذربايجان‌شرقي خبر داد
مديركل پدافند غير عامل آذربايجان‌شرقي گفت: شبكه تبادل اطلاعات 50 دستگاه دولتي در مقابل حملات سايبري و هكرها ايمن سازي شده است.

کریمی در جلسه پدافند غیرعامل مراغه با موضوع افزایش امنیت شبکه‌های انتقال اطلاعات در مراغه اظهار داشت: ایمن‌سازی شبکه‌های تبادل اطلاعات دستگاه‌های اجرایی استان امسال با هدف پیشگیری از حملات سایبری و هکرها انجام شده است.

وی تصریح کرد: برای افزایش ایمنی شبکه‌ها در استان تیم‌هایی تشکیل و نقاط ضعف شبکه‌ها را  کشف و به دستگاه‌ها برای حل مشکل ابلاغ کرده‌اند.

کریمی با اشاره به نفوذ خرابکارانه برخی هکرها به شبکه‌های تبادل اطلاعات و اینترنت دستگاه‌های اجرایی افزود: با تلاش تیم‌های سایبری استان تا پایان سال طرح افزایش امنیت شبکه‌ها در تمام دستگاه‌ها اجرا خواهد شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه حملات سایبری به دستگاه‌های دولتی افزایش یافته است، یادآور شد: با وجود این حملات نفوذ و خرابکاری به این شبکه‌ها 20 درصد کاهش یافته است.

کریمی، از دستگاه‌های اجرایی خواست شبکه‌های تبادل اطلاعات و اینترنت دستگاه‌های اجرایی را تاحد ممکن از هم جدا کرده تا از حملات سایبری در امان باشند.

در این جلسه حملات سایبری و ورود هکرها به شبکه‌های تبادل اطلاعات دستگاه‌های اجرایی شهرستان بررسی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر