کد خبر: 930777
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
افزایش قیمت‌ها در آخرین قبض‌های صادر شده مخابرات منطقه تهران نارضایتی و اعتراض شهروندان را به دنبال داشت؛ مخابرات نیز امروز پیامکی به مشترکان فرستاد که از پرداخت قبض این دوره خودداری کنند.
افزایش قیمت‌ها در آخرین قبض‌های صادر شده مخابرات منطقه تهران نارضایتی و اعتراض شهروندان را به دنبال داشت؛ مخابرات نیز امروز پیامکی به مشترکان فرستاد که از پرداخت قبض این دوره خودداری کنند.
قبض‌های تلفن ثابت مشترکان مخابرات استان تهران در این دوره با افزایش قیمت همراه بود؛ به گونه‌ای که نارضایتی مشترکان را به همراه داشت. مخابرات استان تهران با ارسال پیامکی به مشترکان، این افزایش قیمت را ناشی از اعمال تعرفه اینترنت پرسرعت ثابت اعلام کرده است.
در متن پیامک ارسالی از سوی مخابرات منطقه تهران آمده است: هزینه مابه‌التفاوت ترافیک مصرفی و سقف مجاز مصرف ماهانه اف. یو. پی (FUP) روی قبض دوره سوم به تاریخ اول مردادماه تا ۳۱ شهریورماه اعمال شده است و با توجه به اینکه این افزایش مصرف در زمان مناسب اطلاع‌رسانی نشده بود، مبلغ یاد شده از بدهی ارسالی از طریق این پیامک، از حساب شما کسر می‌شود. مخابرات در این پیامک تأکید کرده است: در صورت پرداخت مبلغ اولیه این صورت حساب، مابه‌التفاوت در بستانکاری دوره آتی شما منظور می‌شود. همچنین مخابرات استان تهران اعلام کرد: هزینه مابه‌التفاوت ترافیک مصرفی و سقف مجاز مصرف ماهانه اینترنت پر سرعت (ADSL) که مربوط به قبض دوره سوم از اول مرداد تا ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ اعمال شده بود از مبلغ قبوض ارسال شده مشتریان حذف شد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، مشتریان مخابرات منطقه تهران در صورت نیاز به سند بابت بدهی اصلاح شده می‌توانند به مراکز مخابرات منطقه خود مراجعه و قبض المثنی دریافت یا نسبت به پرداخت مبلغ صورتحساب اصلاح شده خود را از طریق سامانه‌های ۱۸۱۸ یا ۲۰۰۰ اقدام کنند. همچنین در صورتی که مشتریان مخابرات منطقه تهران مبلغ اولیه صورتحساب خود را پرداخت کرده‌اند، مابه التفاوت هزینه اینترنت پر سرعت (ADSL)، به عنوان بستانکاری دوره آتی منظور می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار