کد خبر: 930804
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹
با نام «یک ربع به یازده» انجام شد
آیین رونمایی از مستند داستانی «یک ربع به یازده» به نویسندگی و کارگردانی حامد حبیبی که روایتی از عاشقانه‌های جانباز شهید منوچهر مدق و همسرش فرشته ملکی است
آیین رونمایی از مستند داستانی «یک ربع به یازده» به نویسندگی و کارگردانی حامد حبیبی که روایتی از عاشقانه‌های جانباز شهید منوچهر مدق و همسرش فرشته ملکی است، با حضور خانواده شهید در مرکز همایش‌های بین‌المللی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، حامد حبیبی در این آیین گفت: «یک ربع به یازده» محصول درد و رنج‌های بزرگ بانویی است که به احترامش اینجا ایستاده‌ام؛ واگویه‌هایی که خیلی از ما نشنیده‌ایم. خیلی‌ها به من گفتند چرا در حوزه دفاع مقدس فیلم ساختی؟ به خدا این فیلم تجاری نیست و بابت ساختش ریالی از ارگانی دریافت نکرده‌ام. کار دلی بود و همه عزیزان دلی به این ساحت نزدیک شدند. وی گفت: ۳۶ سال درد و رنج پدرم را دیدم و همزمان با ساخت این فیلم، کارگردان حقیقی عالم، داستان این فیلم را در زندگی شخصی من اکران کرد. یک ربع به یازده می‌خواست به ما بگوید منوچهر و همه سرداران جنگ پدران این آب و خاک هستند. یک ربع به یازده محصول درد و رنج این قشر از جامعه است که نمونه‌های مجسمش در جلسه حضور دارند؛ جانبازی که روی ویلچر نشسته و از پشت در فیلم را تماشا کرد و حتی به خودش اجازه نداد تا داخل سالن بیاید و در دید عموم قرار بگیرد. در ادامه فرشته ملکی (همسر شهید منوچهر مدق) گفت: سخت‌پوست‌ترین موجودات، همسران شهدا هستند. چون هر مصیبتی سر ما بیاید، باز هم شکر می‌کنیم. امشب وقتی این فیلم را دیدم و سرفه‌های منوچهر را شنیدم، احساس کردم خیلی خسته‌ام. کاش می‌شد دعا کرد برای اینکه من هم بروم، چون خسته‌ام از اینکه بدون منوچهر زندگی کنم. ما سخت پوستیم و در اوج گریه‌ها سعی می‌کنیم بخندیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار