کد خبر: 930880
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
رئیس پلیس فتای پایتخت از دستگیری و بازداشت نظافتی که در شمال تهران، از طریق سایت شرط بندي و پيش بيني بازی های آنلاین اقدام به تخلیه حساب مالباختگان می کرد ، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "تورج کاظمی" گفت: در پی شکایت تعدادی از مالباختگان در فضای مجازی و مراجعه آنها به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای، پرونده ای با موضوع "کلاهبرداری " در دادسرا تشکیل و برای ادامه رسیدگی در اختیار این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: با بررسی پرونده ها مشخص شد فردی از طریق ارتباط با کاربران در سایت های شرط بندي و پيش بيني بازی های آنلاین اقدام به تخلیه حساب های بانکی آنان کرده است.

این مقام انتظامی در توضیح این خبر گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهم با مهندسي اجتماعي، ارزهاي الکترونيکي را برای پولشويي و بين بردن رد پول­ها در سايت­هاي مذکور استفاده و با سوءاستفاده از اعتماد کاربران و گرفتن اطلاعات کارت عابربانک آن ها، حساب بانکی مالباختگان را خالی می کرده است.

رئیس پلیس فتا بیان داشت: این متهم که به عنوان خدمه نظافتی در مناطق شمال تهران سکونت داشتند، در تحقیقات پلیسی، مخفیگاه وی شناسایی و بادستور مقام قضائی بازداشت و دستگیر شد.

سرهنگ کاظمی هشدار داد: از عضویت در سایت های شرط بندی بپرهیزند و در صورت مواجهه با برنامه های پیش بینی فوتبال، مراقب وعده ها و جوایز اغفال کننده ی اینگونه سایت ها باشید

**

دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در سیزده آبان

رئیس کلانتری 168 سیزده آبان از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در محدوده خیابان صحرایی خبر داد و گفت: همراه متهم نه قلم آلات و ادوات جرم کشف شد.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "امین محمدی" گفت : شب گذشته ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محدوده خیابان صحرایی متوجه پرسه زنی فردی در اطراف خودروهای سواری پارک شده، شدند و مدتی وی را تحت مراقبت قرار دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: برای جلوگیری از فرار مظنون ماموران طرح مهار متهم را اجرا و موفق شدند وی را پس از دقایقی تعقیب و گریز دستگیر کنند.

رئیس کلانتری محله سیزده آبان در ادامه، گفت: با دستگیری متهم تحقیقات اولیه از وی انجام و متهم که برای رهایی از قانون به ضد و نقیض گویی پناه برده بود، ظن ماموران را به یقین تبدیل کرد.

سرهنگ محمدی افزود: در بازرسی بدنی از متهم، تعدادی 9 قلم ابزار آلات جرم که برای بازکردن در خودروها استفاده می شود، کشف و متهم به بزه انتسابی اقرار کرد.

وی گفت: متهم به کلانتری منتقل و ضمن تشکیل پرونده ای در این خصوص، در اختیار ماموران تجسس کلانتری، قرار داده شد تا تحقیقات تکمیلی را در این خصوص آغاز کنند.

 

 

**

کشف 209 کيلو گرم حشیش در اتوبان تهران -قم

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فاتب از کشف 209 کیلوگرم حشیش و دستگيري 3 قاچاقچي توسط ماموران این پلیس در بزرگراه قم - تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما،سرهنگ "محمد بخشنده" گفت: ماموران معاونت عمليات ويژه اين پليس در پایش های اطلاعاتی به دست آوردند که فردی با همکاری 2 همدستش در خرید و توزیع مواد روانگردان فعالیت عمده ای دارند و قصد دارند که مقادیری مواد روانگردان از شهر های جنوبی کشور خریداری و با يک دستگاه خودرو به شهر تهران منتقل و اکنون در حال حرکت به سمت تهران هستند .

وی گفت: پس از تکمیل تحقیقات پلیسی، چند تیم از ماموران با هماهنگی مقام قضائي به محورهاي مواصلاتي منتهي به شهر تهران اعزام و پس از چندین ساعت زير نظر گرفتن تردد خودروها در نهایت موفق شدند خودروی موصوف را در اتوبان قم – تهران مشاهده و تحت مراقبت قرار دهند.

بخشنده با بيان اينکه راننده خودرو به فرمان ایست پلیس توجهی نمی کرد و با سرعت بسیار بالایی در اتوبان در حال حرکت بود گفت: ماموران برای پیشگیری از وقوع هر نوع حادثه ای چند تیر به لاستیک خودرو شلیک می کنند و خودرو متوق می شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد: در مرحله بعدی ماموریت، ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیر و تحت بازجویی اولیه قرار دهند

**

دستگیری سارق منزل در خاورشهر

رئیس کلانتری ۱۷۷ خاور شهر، با اشاره به دستگیری یک سارق منزل در این محدوده، گفت: این متهم در حال سرقت از خانه یک شهروند شناسایی و دستگیر شد.

سروان "محمد علی منصوری"، گفت: با شکایت یکی از شهروندان در خصوص حضور سارق در منزلش، تیمی از ماموران این کلانتری به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل، این سارق که در حال سرقت در یکی از اتاق ها بود، مشاهده و با اقدام ضربتی ماموران دستگیر و برای بازجویی به کلانتری منتقل شد.

کلانتر محله خاورشهر، عنوان داشت: متهم در کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل شهروندان اعتراف کرد و در بازرسی از وسایل وی تعدادی لوازم منزل مسروقه کشف شد.

به این ترتیب، اموال مسروقه به مالک آن که برای شکایت به کلانتری آمده بود، بازپس داده شد و سارق مذکور برای تحقیقات بیشتر به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

 

 

**

ظن ماموران به دستگیری کیف قاپ موتورسوار انجامید

رئیس کلانتری 109 بهارستان، با اعلام خبر دستگیری یک سارق کیف قاپ، گفت: این متهم که پس از سرقت در حال پرسه زنی بود، با ظن ماموران تعقیب و دستگیر شد.

سرهنگ "کیومرث حسنوند"، گفت: روز گذشته ماموران تجسس این کلانتری در حال گشتزنی در خیابان ظهیرالاسلام بودند که به یک موتورسوار که کیفی زنانه همراهش بود مشکوک شده و او را تحت تعقیب قرار دادند.

این متهم که متوجه حضور ماموارن شده بود، سعی کرد با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک از دست ماموران فرار کند که این امر با تعقیب و گریز کوتاه همراه شد تا این که در نهایت در یکی از خیابان های فرعی این محدوده، دستگیر شد.

کلانتر محله بهارستان، در ادامه بیان داشت: این متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی کیف قاپی از شهروندان اعتراف و اذعان داشت که کیف زنانه همراهش را دقایقی قبل از یک شهروند به سرقت برده است.

به این ترتیب، تحقیقات تخصصی مجددا انجام که طی آن سه دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه نیز از متهم کشف شد و با شناسایی مالکان آنها، هر سه مالباخته در کلانتری حاضر و از سارق، شکایت کردند.

گفتنی است، متهم پس از اعتراف به جرایم خود و تکمیل پرونده راهی پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ شد.

 

**

دستگیری سارقی با 14 فقره سرقت و 7 شاکی

رئیس کلانتری 109 بهارستان با اشاره به دستگیری یک سارق سابقه دار در این محدوده، گفت: این متهم 14 فقره سابقه سرقت در پرونده دارد و تا کنون هفت شاکی او را شناسایی کرده اند.

سرهنگ "کیومرث حسنوند"، گفت: عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در خیابان نوفل لوشاتو بودند که سارقی را در حال سرقت از یک خودرو مشاهده و برای دستگیری وی اقدام کردند.

وی افزود: این متهم، دستگیر و به همراه اموال مسروقه ای که همراه داشت به کلانتری منتقل شد و متعاقبا مالک خودرو که یکی از کسبه همان محدوده بود، شناسایی و به کلانتری دعوت شد.

این متهم در کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت از خودروهای شهروندان اعتراف کرد و همچنین در بررسی های انجام شده مشخص شد تا کنون 14 فقره سابقه سرقت در پرونده دارد.

متعاقبا، با تحقیقات انجام شده هفت تن از مالباختگان که اموالشان از سوی این سارق به سرقت رفته بود، به کلانتری دعوت و اموال خود را شناسایی و از سارق شکایت کردند.

به این ترتیب، متهم پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

 

 

 

 

**

مرگ سه عضو یک خانواده در منطقه تهرانپارس

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از مرگ سه عضو یک خانواده در منطقه تهرانپارس خبر داد .

سرهنگ "علی ولیپور گودرزی" گفت : ساعت یک بامداد روز پنجشنبه مورخه نوزدهم مهرماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی خبر مرگ سه عضو یک خانواده به کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس اعلام شد .

با حضور مأموران در محل و تأیید خبر اولیه بلافاصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویژه قتل اعلام شد .

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با حضور در محل، در بررسی محل وقوع جنایت اطمینان پیدا کردند که خانمی حدودا 35ساله به هویت مشخص با نوشیدن نوشیدنی مسموم و در ادامه خوراندن نوشیدنی به دو پسربچه 8 و 10 ساله اش اقدام به خودکشی کرده و در دست نوشته ای صراحتا عنوان کرده است که به واسطه افسردگی شدیدی که داشته اقدام به این کار کرده است .

در تحقیقات اولیه مشخص شد که همسر متوفی در زمان جنایت برای شرکت در مراسم سوگواری یکی از بستگانش در شهرستان حضور داشته که در پی تماس های تلفنی و عدم پاسخگویی همسرش به این تماس ها ، از برادرش درخواست می­کند تا برای بررسی موضوع به محل سکونت خانواده اش مراجعه کند که نهایتا با ورود به منزل ، اجساد مادر و دو فرزندش در کنار یکدیگر و در حالت استراحت کشف می شود .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار