کد خبر: 931074
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران :
حجت‌الاسلام سید ناصرالدین نوری زاد گفت: بالغ بر 18 هزار هیئت مذهبی درسطح استان تهران فعالیت می‌کنند.
محمدرضا عباسی

حجت‌الاسلام سید ناصرالدین نوری زاد  مدیرکل  سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید تبلیغات اسلامی اسلامشهر  ، که در محل فرمانداری اسلامشهر برگزارشد ، اظهارکرد:  بالغ بر 18 هزار هیئت مذهبی درسطح استان تهران فعالیت می‌کنند.

حجت الاسلام نوری زاد بیان کرد:فعالیت درحوزه فرهنگ درکشور، کاریک یا دودستگاه نیست همه  دستگاهها وسازمانها واقشارمردم باید دست به دست هم بدهند تا ،بتوان کاری  را درحوزه فرهنگ در جامعه پیش برد . 

وی افزود:بزرگترین سرمایه سازمان تبلیغات اسلامی ، داشتن اعتماد مردم به این سازمان و انتصاب  آن به دفترمقام معظم رهبری است، که با توجه به این که استان تهران یک ششم جمعیت کل کشور را دارد، درحالی که تنها یک سوم اثر گذاری درسطح کشوردارد وبا توجه به این میزان اثرگذاری       می طلبد که فعالیت های بیشتری  در زمینه های مختلف  فرهنگی ،مذهبی و فرهنگی سطح منطقه تحت پوششش قرار دهیم .

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران ، تاکید کرد: بالغ بر12هزارمداح وقریب به 5000 مبلغ فعالیت مینمایند وعلاوه برآن 18موسسه فرهنگی ، هنری مذهبی و... سطح استان مشغول فرهنگی تبلیغی و دینی هستند.

وی با بیان اینکه 37ماموریت مقام معظم رهبری ازسازمان تبلیغات اسلامی مطالبه کرده اند،بیان کرد: بسیاری ازفعالیتهای سازمان تبلیغات درجامعه ، رسانه ای نشده وتنها بخشی ازآنها درزمینه های  دینی ، فرهنگی  و هنری  معرفی شده  استو این  درحالیست که  بالغ بر 1000 موسسه  و تشکل قرآنی در ابعاد مختلف علوم قرآنی مشغول فعالیت و ارائه خدمات  به قرآن  پژوهان  خدمات ارائه می کنند.

نوری زاد با اشاره به اینکه400 دفترسازمان تبلیغات اسلامی درسطح کشورفعالیت می کنند،خاطر نشان کرد: درسطح استان تهران در حال حاضر19 دفترراه ندازی شده که ،ازاین تعداد  5 دفتر فقط در کلانشهر تهران مستقر شده اند و14دفتر نیز درشهرستانهای این استان  فعالیت داردند.

در ادامه این نشست حجت الاسلام محمد نوروزی  امام جمعه شهرستان اسلامشهر ، با بیان روایتی ، اظهارکرد: همه انبیا الهی  مبلغ  بودند وبرای تبلیغ دین خدا آمده و به امر تبلغات و اطلاع رسانی ، با توجه به شرایط   وموقعیت خود مشغول بودند.

حجت الاسلام  نوروزی  افزود:کارسازمان تبلغات اسلامی ، کار بسیار مهم و اثر بخش در جامعه است که  باید با استفاده ازکارشناسان ومتخصصین امردرهمه ابعاد درسطح جامعه و منطقه  اثر بخش باشد .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

امام جمعه اسلامشهر،خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه درشهرستان اسلامشهر بالغ بر 1300هیات  مذهبی فعالیت می کنند و جمعیت زیادی از شهرستان را در برمی گیرند ،این فرصت  و ظرفیت مناسبی است برای انجام فعالیتهای قرآنی  در سطحشهرستان که باید به خوبی از آن بهره برد .

قابل ذکر است که  درپایان این مراسم با  اهدای لوح و هدایایی از فعالیتهای حجت الاسلام داود ضمیر رضوانی  رئیس اسبق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر تجلیل و قدر دانی بعمل آمد و حجت الاسلام سید محسن  بلند نظر به سمت مدیر جدید  دستگاه  تلبیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر معرفی و منصوب گردید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر