کد خبر: 931341
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل‌ گفت: جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل 100 درصد خط کشی و از این لحاظ ایمن‌سازی شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی رحمتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما بیش از اعتبارات استانی و حتی ملی کار عمرانی و عملیاتی در جاده‌های استان انجام دادیم به طوری که در کنار جذب 100 درصد اعتبارات استانی به رغم تخصیص کمتر 40 میلیارد تومان اعتبار ملی دریافت کردیم که در سطح کشور این میزان جذب اعتبارات ملی بی‌نظیر است.

وی خاطرنشان کرد: ما خط کشی وسط جاده‌ها را به شکل 100 درصد انجام دادیم و سعی می‌کنیم تا خط کشی کنار جاده‌ها را نیز با اولویت مناطق حادثه‌خیز انجام دهیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نصب 27 سامانه ثبت تخلفات سرعت را در جاده‌های استان اردبیل یادآور شد و بیان کرد: 24 سامانه نیز در حال نصب است.

رحمتی اضافه کرد: در نقاط حادثه‌خیز ما سعی کردیم در 25 نقطه فعالیت ایمنی و ترمیم را به گونه‌ای انجام دهیم تا حوادث ناگوار در این مسیرها به حداقل برسد که در چند مورد باقیمانده نیز کارهای خوبی انجام شده و یا در حال انجام است.

وی افتتاح دو پل عابر پیاده را در نمین و حکیم قشلاقی اردبیل در نیمه اول امسال یادآور شد و تصریح کرد: فعالیت‌هایی که اداره کل راهداری استان در نیمه اول سال انجام داده اعم از اجرای سرعت‌گیرهای مجازی، نصب علایم خاص و اقدامات زیربنایی به کاهش تصادفات در شهریورماه منجر شده و همچنان سعی می‌کنیم با اولویت مناطق حادثه‌خیز فعالیت‌های خودمان را در ارتقای ایمنی آنها انجام دهیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با قدردانی از همراهی فرمانداران پارس‌آباد و بیله‌سوار در تامین اعتبار برای افزایش ایمنی جاده‌های اصلی و محورهای مواصلاتی بیان کرد: ما در کنار خط کشی تمام راه‌های اصلی و شریانی از امروز در 100 کیلومتر از جاده‌ها با استفاده از دستگاه‌های مدرن سعی می‌کنیم تا در کناره‌های جاده نیز خط کشی را انجام دهیم.

رحمتی گفت: هم فرماندار پارس‌آباد و هم بیله‌سوار با تخصیص بیش از یک میلیارد تومان دست ما را در ارتقای ایمنی جاده‌ها گرفته‌اند و بر همین اساس از اعتبارات ملی و استانی بخشی را برای بهبود شرایط عبور و مرور در جاده‌های شمال اردبیل اختصاص دادیم.

وی ادامه کار پیمانکاران را سخت و دشوار اعلام کرد و افزود: در این شرایط سخت مالی برخی پیمانکاران برای ما شرط و شروط گذاشته و عده‌ای نیز درخواست ماده 48 کرده‌اند و حتی در جذب پیمانکاران برای پروژه‌های جدید با مشکل روبرو هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر