کد خبر: 931587
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
استاندار اردبیل:
 استاندار اردبیل گفت: با پرداخت سرمایه مورد نیاز و تامین زیرساخت لازم جهت توسعه دو واحد تولیدی آرتا سرم و ریخته گری دقیق آرتا ، ۷۶۰ اشتغال جدید تا پایان سال آینده ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنام جو در بازدید از واحد ریخته گری دقیق آرتا و آرتا سرم اظهار داشت: با پرداخت۵۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت و نیز تامین ۶ مگاوات برق صنعتی ،  واحد تولیدی ریخته گری دقیق آرتا در سه مرحله توسعه می یابد و علاوه بر ریخته گری و نورد ، وارد فاز تولید میلگرد خواهد شد.

وی افزود: با توسعه این واحد صنعتی ۷۰۰ اشتغال جدید ایجاد می شود که بر اساس تفاهم نامه امضا شده با سرمایه گذار ۱۰۰ فرصت شغلی جدید تا پایان سال جاری ، ۲۵۰ نفر تا پایان فصل تابستان و ۳۵۰ نفر نیز در نیمه دوم سال آتی ایجاد می شود.

استاندار اردبیل با اشاره به بازدید انجام گرفته از واحد تولیدی آرتاسرم نیز گفت: این واحد از سال ۸۵ با مشارکت جدی بانک صادرات و سپس بنیاد برکت شروع شده  و قادر است سالانه حداقل ۶ میلیون سرم تولید و علاوه بر نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی استان بخشی از نیاز کشور به سرم را تامین کند.

بهنام جو ادامه داد: ۳۰ درصد از سرم های مورد نیاز کشور از خارج تامین می شود که لازم است در سال حمایت از تولید داخلی با تزریق تسهیلات سرمایه در گردش در سریعترین زمان ممکن این واحد تولیدی که به مرحله تولید رسیده است، شروع به کار نماید.

وی بیان کرد: با شروع فعالیت کارخانه آرتاسرم ۶۰ نفر از جوانان استان در این واحد مشغول به کار می شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر