کد خبر: 931872
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل:
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در نیمه اول امسال بیش از ۳۴ میلیارد تومان اعتبار دولتی بین شهرداری‌های استان اردبیل توزیع شده است.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، بهروز ندایی در نشست با اعضای شورا‌ها و دهیاری‌ها در استانداری اردبیل اظهار کرد: ۱۰ میلیارد تومان به دهیاری‌ها و ۹ میلیارد تومان نیز برای خرید قیر به شهرداری‌ها از محل مالیات بر ارزش افزوده کمک کردیم و ۴۰ میلیارد تومان نیز در حوزه بازآفرینی شهری به شهرداری‌ها مساعدت شده است.

وی به کاهش منابع درآمدی شهرداری‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: ما در سفر پیش روی رئیس جمهور پیشنهاد کردیم که در حوزه عمران شهری ۱۵۰ میلیارد تومان کمک دولتی را به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مصوب و زمینه پرداخت آن را فراهم کنیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در مورد اجرای پروژه‌های عمران شهری با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و پیمانکاران توانمند بیان کرد: موضوع آموزش و پژوهش برای اعضای شورا‌ها جدی گرفته شده به طوری که ما سعی‌مان بر این است تا به صورت متمرکز و در شهرستان‌های مختلف این دوره‌ها را برای اعضای شورا با هدف آشنایی با قوانین برگزار کنیم.

ندایی افزود: با پیشنهاد استان اردبیل طرحی به مجلس ارسال شده است تا به افزایش درآمد‌های محلی و پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کمک شود که یک فوریت این طرح به تصویب رسیده و امیدواریم با همت نمایندگان مجلس زمینه تصویب آن نیز فراهم آید.

وی ادامه داد: در کنار تزریق منابع محدود دولتی شهرداری‌ها باید از مشارکت مردمی در اجرای پروژه‌ها استفاده کنند تا یک وضعیت بهتری را در به سرانجام رساندن پروژه‌ها و طرح‌های در حال اجرای توسعه شهری و روستایی شاهد باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در نیمه اول امسال ما با حضور در اکثر شهر‌ها نشستی را با شورا‌ها و شهرداری‌ها انجام دادیم و از آن‌ها خواسته‌ایم تا با احصای این مشکلات پیشنهاد خود را برای حل آن‌ها ارائه کنند تا ما در سفر رئیس جمهور نظرات خود را در باب تامین این اعتبارات ارائه دهیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر