کد خبر: 931874
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: سهمیه استان در حوزه مسکن مهر احداث ۴۲ هزار واحد مسکن بود که تاکنون ۳۹ هزار واحد مسکن مهر در استان تکمیل شده و تا پایان امسال زمینه برای اتمام سه هزار واحد باقیمانده نیز فراهم می‌شود.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محبوب حیدری در جلسه شورای مسکن استان اردبیل اظهار داشت: در راستای بررسی موضوعات مسکن مهر، آماده‌سازی شهرک‌های مسکن مهر و مشکل تقسیط تسهیلات مسکن مهر این جلسه تشکیل و تصمیمات لازم در راستای حل این مشکلات اتخاذ شد.

وی با اشاره به مشکلات پروژه ۵۲۸ واحدی مسکن مهر میراشرف بیان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد مسکن فروش اقساطی باقیمانده واحد‌های احداثی مسکن مهر که اقساط‌بندی نشده‌اند ر. انجام خواهند داد که انتظار می‌رود این موضوع با جدیت پیگیری شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بر این اساس مقرر شد بانک مسکن به منظور حل مشکل تقسیط تسهیلات مهر و تحویل واحد متقاضیان مسکن مهر، تقسیط تسهیلات را به استناد قانون با اخذ نظر از مراجع قضایی توسط بانک عامل انجام دهد و در این حوزه اقدامات لازم انجام شود.

حیدری افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با هماهنگی مسئولان مربوطه نصب کنتور سه فاز بقیه پروژه مسکن مهر پارس‌آباد، شرکت توزیع برق منطقه اقدام لازم را انجام خواهد داد و  شرکت آب و فاضلاب نیز تا آخر آبان‌ماه امسال نسبت به نصب کنتور‌های آب واحد‌های باقیمانده فاز دو مسکن مهر شهرستان پارس‌آباد و پاکسازی و اصلاح کد‌های ارتفاعی منهول‌های فاضلاب معابر و محوطه توسط پیمانکار مجری شبکه فاضلاب اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به تکمیل زیرسازی معابر باقیمانده شهرک مهر نیایش تصریح کرد: در این زمینه شهرداری اردبیل نسبت به اجرای آسفالت معابر باقیمانده قبل از شروع بارندگی اقدام خواهد کرد که تصمیمات و رایزنی‌های لازمدر این زمینه انجام شده تا بتوانیم شاهد تحقق این مهم باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر