کد خبر: 931877
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
مسئول نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان بیله سوار:
مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار از برگزاری جشنواره شتردوکوهانه در این شهرستان طی آبان ماه امسال خبر داد.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، فرنام حامد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این جشنواره با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری عشایر با محوریت شتردوکوهانه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره بخش‌هایی از جمله آلاچیق عشایر، سوارکاری، مسابقه، غرفه‌های صنایع دستی، معرفی نژاد برتر شتر دوکوهانه، معرفی پشم و لبنیات تولیدی از شتر و به ویژه جاذبه‌های گردشگری گونه‌های خاصی از جمله شتردوکوهانه مورد تاکید است

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار متذکر شد: با توجه به اینکه بیله سوار مرکز پرورش شتر دوکوهانه در استان است، در این جشنواره قابلیت‌های شهرستان معرفی خواهد شد.

حامد بیان کرد: این جشنواره با مشارکت دستگاه‌های اجرایی برگزار شده و همچنین اسپانسر‌هایی به منظور برگزاری انتخاب شده است.

وی همچنین از حضور تور اینفو در این جشنواره خبر داد و افزود: این جشنواره در سطح استانی برگزار می‌شود در عین حال برای برگزاری جشنواره کوچ عشایر در سطح بین المللی نیز برنامه ریزی شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر