کد خبر: 932117
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
معاون دادگستری اردبیل:
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: روند کمک به سرمایه‌گذاری در استان اردبیل بهتر شده اما مطلوب نیست و در شرایط کنونی تنها راه حل مشکلات اقتصادی حمایت همه جانبه از فعالان بخش خصوصی است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، یوسف خدادادی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری که در سالن جلسات اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد اظهار کرد: تنها راه حل مشکلات اقتصادی استان و برون رفت از وضعیت فعلی استان اردبیل حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی است.

وی افزود: در پانزدهمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اردبیل 5 پرونده سرمایه گذاری و واحدهای تولیدی با موضوعاتی که مربوط برخی از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در استان اردبیل بود مطرح شد و تصمیمات مقتضی در راستای رفع مشکلات این واحدهای تولیدی اتخاذ گردید و در مجموع نیز 71 پرونده در سال جاری در این جلسه بررسی شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل بیان کرد: در بحث بانکی مکررا مشاهده شده است که سرمایه گذاران به نحوه محاسبه سود و جرایم بانکی معترض هستند که متاسفانه نحوه محاسبه بانک مطابق مقررات و ضوابط بانک مرکزی نبوده و با ارجاع این پرونده به کارشناسان مربوطه اختلاف فاحشی در مبلغ نهایی محاسبه شده مشاهده می‌شود.

خدادادی تصریح کرد: روند کمک به سرمایه‌گذاری در استان اردبیل بهتر شده اما مطلوب نیست برای مثال در یکی از پرونده‌های امروز مشاهده شد که سرمایه گذار تمامی موارد مطروحه و ضوابط موجود از سوی دستگاه‌های اجرایی را رعایت کرده و آمادگی کامل برای سرمایه گذاری در استان  را دارد اما هم چنان مشاهده می‌شود که برخی بهانه تراشی‌های نا بجا و بدون دلیل مانع از طی مسیر تولید و سرمایه گذاری شده است.

وی ادامه داد: با توجه به آنکه تنها راه برون رفت استان اردبیل از وضعیت فعلی حمایت همه جانبه از سرمایه گذار و کارآفرین مشروع قانونی است لذا انتظار می‌رود که مسولان استانی برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال با نگاه مثبت به بحث سرمایه گذاری گام مثبتی را در راستای حل مشکلات و موانع فعالان بخش خصوصی بردارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر