کد خبر: 932118
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل:
سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از سرمایه گذاری بخش خصوصی در پنج منطقه نمونه گردشگری این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، ناصر محمودی در خصوص آخرین وضعیت فعالیت سرمایه گذاران در مناطق نمونه و روستاهای هدف گردشگری اردبیل اظهار کرد: از 36 منطقه نمونه گردشگری در استان اردبیل در پنج مورد موافقت اصولی صادر شده است.

وی افزود: در دو منطقه نمونه گردشگری نیز صدور موافقت اصولی در دست بررسی است و به زودی در این مناطق پروژه های گردشگری عملیاتی می شود.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان ادامه داد: همچنین در اغلب روستاهای هدف گردشگری مجوز بوم گردی صادر می شود.

محمودی با اذعان به تعریف 12 روستای هدف گردشگری در استان تاکید کرد: در اغلب روستاها تاسیسات گردشگری احداث شده و یا در حال تعریف و اجرا است.

وی همچنین با اشاره به صدور فراخوان مطالعه 25 سایت گردشگری در سطح استان اضافه کرد: در پی انتشار فراخوان و بررسی شرکت های متقاضی، هفت سایت جهت مطالعه به شرکت های مشاور واگذار شده است.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان گفت: تمامی پروژه های سرمایه گذاری به ویژه پروژه هایی با قابلیت اشتغال زایی مورد حمایت است.

محمودی ادامه داد: به منظور حمایت از سرمایه گذاران در صورتی که مدارک ارائه شده پروژه ها به صورت کامل ارائه شود تنها در مدت یک هفته موافقت اصولی اولیه صادر می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر