کد خبر: 932120
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی پیش‌نیاز رونق و توسعه تولید و اشتغال در استان اردبیل است.

علی نواداد در جلسه کمیسیون کارگری شورای تامین استان اردبیل اظهار داشت: حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی از مهمترین سیاست‌هایی بوده که توسط دولت در راستای رونق و توسعه تولید و اشتغال در استان پیگیری می‌شود و انتظار می‌رود در این زمینه دستگاه‌های اجرایی استان همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر همکاری و مشارکت بانک‌های عامل با واحدهای تولیدی و صنعتی استان بیان کرد: در راستای تامین سرمایه در گردش و تامین نقدینگی واحدهای تولیدی استان همکاری بانک‌های عامل از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار بوده و انتظار می‌رود بانک‌ها در کنار این واحدها بوده و در راستای حل مشکلات این واحدها مشارکت لازم را در ارائه تسهیلات داشته و این امر را تسهیل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به فعالیت کارخانه تولیدی شرکت زرین چوب آرتای اردبیل گفت: این واحد تولیدی یکی از موفق‌ترین واحدهای اشتغالزای استان اردبیل به شمار می‌رود که در این زمینه گام‌های مثبت و موثری برداشته و می‌تواند بخشی از مشکلات در این حوزه را مرتفع کند.

نواداد افزود: شرکت زرین‌چوب آرتا برای ایجاد 14 هزار نفر اشتغال جدید قول مساعد داده است و تامین 40 هکتار زمین و زیرساخت لازم تعهد مسئولان دولت و تاکید استاندار است و تاکنون اقدامات مفید و موثری  در اختصاص زمین مورد نیاز از محل اراضی ملی برای اجرای فازهای بعدی این شرکت تولیدی انجام شده و امیدواریم تا پایان امسال عملیات اجرایی این کارخانه شروع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه تامین برق صنعتی 6 مگاواتی و آب یک اینچی دیگر تعهد دولت برای تحقق اهداف اشتغال‌زایی سرمایه گذار این شرکت است، تصریح کرد: انواع رودری و ملامینه از جمله تولیدات این شرکت بوده که علاوه بر رقابت در قیمت و کیفیت تولید این محصولات با مشابه خارجی، مانع از خروج  سالانه 40 میلیون یورو ارز از کشور خواهد شد که تلاش می‌شود زیرساخت‌های راه‌اندازی این واحد به موقع تامین شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر