کد خبر: 932167
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
سید محمود علیزاده طباطبایی:
علزاده در گفت‌وگو با آرمان از خاله‌بازی اصلاحات در بستن لیست نهایی انتخابات شورای شهر سال گذشته گفته و اشاره کرده‌ است که اختیار برخی از اعضای شورای شهر تهران در دست شخصیت‌های سیاسی اصلاحات است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سید محمود علیزاده طباطبایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اول تهران و وکیل دادگستری، با توجه به نهایی شدن تغییر شهردار تهران گفت‌وگویی با روزنامه آرمان داشته است. او در این مصاحبه ضمن بیان موفقیت قالیباف در شهرداری تهران، بیان داشته است: «شهر تهران با بحران مدیریت مواجه شده است.» علیزاده در این مصاحبه از خاله‌بازی اصلاحات در بستن لیست نهایی انتخابات شورای شهر سال گذشته گفته و اشاره کرده‌ است که اختیار برخی از اعضای شورای شهر تهران در دست شخصیت‌های سیاسی اصلاحات است. در ادامه بخش‌هایی از این مصاحبه آمده است:
 
بحران‌های مدیریتی در شهر تهران حاصل خاله‌بازی اصلاح‌طلبان است
 
علیزاده لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر را حاصل «خاله‌ بازی» خوانده و گفته است: «افرادی باید در شورای شهر تهران حضور داشته باشند که به مدیریت شهری و چالش‌های پیش روی آن آگاهی داشته باشند. این در حالی است که اصلاح‌طلبان در انتخاب اعضای لیست انتخاباتی خود «خاله بازی» کردند و یک لیست کاملأ سیاسی بستند. در نتیجه بحران‌های مدیریتی در شهر تهران نتیجه خاله بازی است. اصلاح‌طلبان بسیاری از چهره‌های متخصص و متعهد را تنها به دلیل اینکه سهمیه هیچ حزب و گروهی نبودند در لیست خود قرار ندادند و با سهمیه بندی سیاسی لیست انتخاباتی خود را بستند.»
 
محسن هاشمی تنها اداره کننده جلسات شورای شهر است
 
وی همچنین محسن هاشمی را تنها اداره کننده جلسات شورا خواند و با اشاره به نتایج انتخابات شورای شهر در سال گذشته و اختلاف رای هاشمی با سایر کاندیداها گفت: «مردم تهران در انتخابات شورا‌ها به صورت غیرمستقیم شهردار تهران را انتخاب کردند. اختلاف رأی محسن هاشمی با نفر دوم در حدود یک میلیون نفر بود. این مسأله نشان می‌دهد که مردم تهران محسن هاشمی را در واقع برای شهردارشدن انتخاب کردند، نه اینکه جلسات شورای شهر را اداره کند. رئیس شورای شهر هنگامی که منتخب اکثریت شورا نباشد تنها به رئیس جلسات شورا تبدیل می‌شود. در شرایط کنونی محسن هاشمی رئیس جریان اکثریت شورا نیست و به همین دلیل تنها جلسات شورای شهر را مدیریت می‌کند. با این وجود ایشان با درایت و تعهدی که داشتند موفق شده وحدت و هماهنگی شورای شهر را حفظ کند.»
 
محسن هاشمی پدر صنایع موشکی ایران است!
 
بنده محسن هاشمی را بیش از ۳۰ سال و زمانی که در صنایع موشکی ایران فعالیت می‌کرد می‌شناسم و از نزدیک شاهد بودم چه خدمات و نو آوری‌هایی در صنایع موشکی ایران انجام دادند. به همین دلیل نیز بی دلیل نیست که ایشان را پدر صنایع موشکی ایران بنامیم. از سوی دیگر محسن هاشمی به‌رغم اینکه در یکی از سیاسی‌ترین خانواده‌های ایران رشد پیدا کرده، اما در مدیریت خود صددرصد غیرسیاسی عمل می‌کند. نکته دیگر اینکه محسن هاشمی توانایی تعامل با همه دستگاه‌ها و افراد را دارد. محسن هاشمی در گذشته با احمدی‌نژاد، قالیباف و فرهاد رهبر کار کرده است. این مسأله نشان می‌دهد که ایشان توانایی تعامل با همه جریان‌های سیاسی را دارد. از سوی دیگر نهاد‌های بالای نظام نیز با محسن‌هاشمی برای مدیریت شهر تهران مشکل ندارند. به نظر می‌رسد برخی سیاسیون اصلاح‌طلب به شورا به شکلی نگاه می‌کنند که گویا قرار است همه چهره‌های بیرون مانده جریان اصلاحات را به کار بگیرند.»
 
می‌ترسند محسن هاشمی رئیس جمهور شود
 
وی در خصوص علل مخالفت با شهردار شدن محسن هاشمی گفته است: «محسن هاشمی اهل معامله و زدوبند سیاسی نیست و اگر شهردار تهران شود اجازه نمی‌دهد سیاسیون در مدیریت شهر تهران دخالت کنند. نکته مهم‌تر که بنده به صراحت عنوان می‌کنم این است که بخش‌هایی از جریان اصلاحات از این مسأله هراس دارند که اگر محسن هاشمی شهردار تهران شود موفقیت‌های بزرگی به دست بیاورد و به همین دلیل به عنوان یکی از گزینه‌های ریاست جمهوری آینده مطرح شود. این در حالی است که ایشان هم دارای توانایی مدیریتی بالایی هستند، هم از حمایت مردم برخوردار هستند و مردم نسبت به ایشان شناخت کافی دارند و هم اینکه مورد تأیید نهاد‌های مهم نظام است.»
 
اختیار برخی از اعضای شورای کنونی شهر تهران دست خودشان نیست!
 
علیزاده همچنین درباره شورای کنونی شهر تهران گفته است: «بخشی از اعضای شورای شهر افراد مستقل و دارای تجربه در مدیریت شهری نیستند. اختیار اغلب این افراد نیز در دست برخی شخصیت‌های سیاسی اصلاح طلب است و براساس خواسته‌های آن‌ها رفتار می‌کنند. در ماجرای انتخاب آقای افشانی به عنوان شهردار تهران دو جریان داخلی اصلاح‌طلب سر یکدیگر را کلاه گذاشتند.»
 
وی در همین رابطه در بخشی دیگر از مصاحبه خود گفته است: «در شرایط کنونی اختیار شورای شهر تهران در دست کسانی است که بیرون از شورا قرار دارند. این افراد نیز از محسن هاشمی برای شهرداری تهران حمایت نمی‌کنند. با این وجود این افراد باید این مسأله را در نظر داشته باشند که اصلاح‌طلبان دوسال دیگر در مدیریت شهری فرصت دارند و اگر در این فرصت باقی مانده موفق نشوند خود را به خوبی نشان بدهد به کل جریان اصلاحات ضربه خورده است.»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
0
پدر موشکی ایران شهید تهرانی مقدم است . با این لقب دادن های شما دردی درمان نمی شود .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
0
پدر ایران شاهنشاه امیر کبیر حالا هم پدر موشکی؟؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار