کد خبر: 932369
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
مدیرکل دفتر فنی،حمل ونقل و ترافیک استانداری اردبیل:
مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل ونقل و ترافیک استانداری اردبیل گفت: با توجه به اعلام نیاز آموزش و پرورش استان و تصمیماتی که در جلسه شورای آموزش و پرورش گرفته شد فضاهای آموزشی مورد نیاز آموزش و پرورش برای ساخت و توسعه مدارس در اردبیل تامین می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، موسی کنعان‌پور در جلسه بررسی توسعه فضاهای آموزشی در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اعلام نیاز آموزش و پرورش استان و تصمیماتی که در جلسه شورای آموزش و پرورش گرفته شد فضاهای آموزشی مورد نیاز آموزش و پرورش برای ساخت و توسعه مدارس در اردبیل تامین می شود.

وی افزود: برای بررسی زمین‌های مناسب برای طرح تفصیلی شهر اردبیل کمیته ویژه کارشناسی تشکیل شده تا این زمین‌ها شناسایی و برای تبدیل به کاربری آموزشی و واگذاری به آموزش و پرورش اقدام شود.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل ونقل و ترافیک استانداری اردبیل با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در استان بیان کرد: این کمبود به ویژه در شهرهای اردبیل، مشگین‌شهر و پارس‌آباد بیش از سایر مناطق بوده که در راستای تامین این کمبودها اقدامات لازم را پیگیری می‌کنیم.

کنعان‌پور افزود: در راستای احداث و ساخت مدرسه و توسعه فضاهای آموزشی خیرین نیز تقاضاهایی برای واگذاری زمین با کاربری آموزشی داشته‌اند که با توجه به این امر فضاهای آموزشی مورد نیاز در استان شناسایی و با مشاور طرح تفصیلی اردبیل ابلاغ شده است.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل ونقل و ترافیک استانداری اردبیل از تعیین تکلیف زمین‌های با کاربری آموزشی در شهرک‌ها و کاربری‌های آموزشی با مالکیت اشخاص از لحاظ قابلیت تحقق کاربری خبر داد و گفت: تمامی تلاش خود را به کار می‌بندیم تا با همکاری و مشارکت لازم بتوانیم زمینه برای تامین فضاهای آموزشی مورد نیاز در مدارس را فراهم آوریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر