کد خبر: 932551
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
وحید صابری

قانون منع بکار گیری بازنشستگان این روز در ورزش ما سرو صدای زیادی به پا کرده است. برخی از روسای فدراسیون خیلی راخت با این موضوع کنار آمده اند و بدون هیچ حرف و حدیثی ، آرام رفتند اما در این بین کسانی هستند که صندلی فدراسیون همچون ارثیه پدری می دانند و نمی خواهند به هیچ قیمتی آن را از دست بدهند.

یکی ازاین فدراسیون ها ، والیبال است. ضیایی که در زمان ریاستش در فدراسیون والیبال کارنامه مثبتی از خود به یادگار نگذاشته دست به هر ریسمانی برای  بقا چمگ می اندازد تا شاید بتواند تا ۲۴ آبان ماه خودش را در فدراسیون ماندنی کند، موضوعی که بعید است عملی شود اما در این بین چند اتفاق ناگوار در فدراسیون باعث شده تا حال و روز این روزهای فدراسیون ، خیلی خوب بناشد.

 بعد از اخراج بیکباره خوش خبر، درگیری بی پرده معروف با ضیایی و حمایت همه جانبه اش از سرپرست مستعفی باعث شده تا باند و باندبازی در فدراسیون شکل علنی تری به خود گیرد، جایی که سعید معروف در پستی اینستاگرامی علیه رئیس فدراسیون به شدت تاخت و توهین کرد و رسما از خوش خبر حمایت کرد.

البته این اولین بازی نیست که معروف و دیگر بچه ها در حمایت از خوش خبر دست به چنین کاری هایی می زنند. در المپیک ۲۰۱۶ ریو معروف و چند نفر از ملی پوشان به خاطر آقای سرپرست در مراسم رژه کاروان ایران شرکت نکردند تا به نوعی انتقادشان را به گوش مسئولین برسانند.

 همه این اتفاقات در حالی رخ داده که هر دو طرف فقط ۱۸ روز برای به کرسی نشاندن حرف شان وقت دارند.ضیایی امروز در حالی جایگاه خود را لرزان می بینید که مراسم معارفه اش ۱۲ دی ماه سال ۱۳۹۶ برگزار شد و در این حدود ۱۱ ماه نتوانست عملکرد مثبتی داشته باشد.

اما فارغ از بحث مدیریت ضعیف و غلط ضیایی در کسوت رئیس فدراسیون ، بحث بازیکن سالاری در والیبال به اوج خود رسده است. پیش از این اخبار زیادی درباره انتخاب بازیکنان توسط آقای کاپیتان به تیم ملی شنیده بودیم اما دخالت در حوزه صندلی رئیس ، کار تازه ای است که معروف تازه آن را آغاز کرده و اگر جلوداری نبیند بی شک حالا حالاها خواهد تاخت. شاید پس از رفتن ولاسکو از والیبال ایران دیگر مربی توانایی مقابله با معروف را نداشت.

معروف شاید از نظر فنی مورد تایید اکثر مربیان برتر دنیا باشد اما آیا به لحاظ اخلاقی هم مورد تایید است .آیا باید پا را فراتر از حیطه وظایفش بگذارد و در مسائل مدیریتی نیز دخالت کند.

شنیده ها حاکی از آن است که خوش خبر با حمایت کاپیتان و دارو دسته اش می خواهد کاندیدای ریاست فدراسیون شود.هر چند خوش خبر گفته که کارمند وزارت ورزش است و اگر وزارت بخواهد کاندیدا خواهد شد اما اگر همه پازل ها را درکنار هم بچینیم متوجه خواهیم شد که ظاهرا سرپرست تیم‌های ملی به پشتوانه کاپیتان سودای ریاست در سر داردو خیلی وقت اگر تیمش راچیده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار