کد خبر: 932564
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
رئیس فراکسیون مبارزه بامفاسد اقتصادی مجلس از نقش گزارشات مردمی در مبارزه با فساد گفت و افزود: گزارشاتی که توسط مردم به فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌رسد به دادستانی اعلام و با پیگیری آن‌ها با فساد برخورد می‌شود.
جوان آنلاین: امیر خجسته در مصاحبه با رادیو با بیان اینکه فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در مجلس با ۱۴۱ عضو فعالیت خود را از ابتدای مجلس آغاز کرد، گفت: این فراکسیون قدرتمندانه و بدون توجه به گرایش‌های سیاسی با هرگونه فساد برخورد می‌کند. در این حوزه مردم و خبرگان جامعه اطلاعات درباره فساد در بخش‌های مختلف را به این فراکسیون می‌دهند.

وی با ذکر نمونه‌ای از این فعالیت‌ها عنوان کرد: یکی از گزارشاتی که به این فراکسیون رسیده است در مورد گمرک بود که توسط کارشناس این دستگاه در اختیار ما قرار گرفت که نتیجه آن تحول در گمرک بود و جلوی قاچاق ۳۴ هزار خودرو گرفته شد و مجرمین هم بازداشت شدند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با بیان اینکه سامانه‌ای که در فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی ایجاد شده، بسیار اثرگذار است، اشاره کرد: از نیرو‌های امنیتی و انتظامی درخواست داریم در این حوزه ورود و فراکسیون را همراهی کنند. در این بین کارشناسان فراکسیون و همچنین کمیسیون اصل ۹۰ با عملکرد دقیق، با فساد در بخش‌های دیگر مبارزه کنند.

وی از نقش گزارشات مردمی در راه مبارزه با فساد گفت و عنوان کرد: گزارشاتی که توسط مردم به فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌رسد به دادستانی اعلام می‌شود و با پیگیری آن‌ها با فساد برخورد می‌شود. در حقیقت مردم از طریق سامانه فراکسیون مبارزه با مفاسد، فساد در دستگاه‌هایی که بیت المال در آن‌ها حیف و میل می‌شود را گزارش می‌دهند.

خجسته درباره گزارشات مردمی درباره حقوق‌های نجومی بیان کرد: بر اساس گزارشاتی که مردم ارسال کرده‌اند مدیر یکی از بانک‌های تجارت تا بیش از ۷۰۰ میلیون حقوق دریافت می‌کرده است که ورود کردیم و دیدیم صحت دارد و لذا با آن برخورد کردیم. همچنین گزارشاتی از دریافت حقوق‌های ۸۰ تا ۱۰۰ میلیونی برخی مدیران دریافت کرده‌ایم که با آن‌ها نیز برخورد کردیم.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
France
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
0
0
فقط می تونم بگم متاسفم
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
0
0
متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
واقعا متاسفیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار