کد خبر: 932622
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
پاسخ دکتر عبدالله گنجی به دفاع نمایشی سربازان ملکه از مرجعیت
خاک بر سر ما حزب اللهی‌ها که سربازان ملکه و VOA مدافع مراجع تقلیدمان شوند و بساط رقصشان را در وسط زمین علما اصیل اسلام پهن کنند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: دکتر عبدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه جوان، در پی برخی از واکنش‌های ضد انقلاب و اصحاب فتنه به نامه آیت الله یزدی به آیت الله شبیری زنجانی نوشت:
 
از ذهنم عبور کرد که نقدی خطاب به آیت‌اله یزدی بنویسم که حضرت آیت‌اله نقد اشکال ندارد، اما بهتر نیست بزرگان حوزه مسائل را در درون خود با همان فرهنگ طلبگی حل کنند؟ ناگاه فحاشی مسعود بهنود، اکبر گنجی و کمپلیت سربازان ملکه و همه ضد انقلاب و اصحاب فتنه را دیدم که با چه تجهیزی وارد میدان شده‌اند.

آنان که ده‌ها توهین صریح به امام حسین (ع) در تاریخ مکتوب ایران ثبت کرده‌اند و آنان که معتقدند «مگر میمون هستیم تقلید کنیم» و آنان که ده‌ها نامه توهین آمیز به آیت‌اله مکارم شیرازی و نوری همدانی دارند و ده‌ها نامه توهین آمیز و تعیین تکلیف‌کن به رهبری نوشتند و طرفداران لیبرالیسم (اسلام رحمانی) و همه سکولار‌ها طبیعی است که به آیت‌اله یزدی حمله و توهین کنند و البته غیر از عقده گشایی علیه انقلاب مطلبی ننوشته اندو ربطی هم به آیت الله شبیری پیدا نمی‌کند.

بنابراین با خودم گفتم بنده باید با این جماعت تفاوتی داشته باشم و بفهمم که ضد انقلاب و مخالفان روحانیت اصیل هم می‌توانند ارزش‌های ما را مصادره به مطلوب و علیه خودمان بکار گیرند. برای آنان آیت‌اله شبیری و یزدی فرقی نمی‌کند، چون هر دو از ناکامان سازان پروژه آنان هستند.

خاک بر سر ما حزب اللهی‌ها که سربازان ملکه و VOA مدافع مراجع تقلیدمان شوند و بساط رقصشان را در وسط زمین علما اصیل اسلام پهن کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
France
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
0
0
خیلی درد آور است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
0
0
عالی بود
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
0
0
احسنت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار