کد خبر: 932684
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
مدیر‌عامل شرکت فولاد‌ مبارکه:
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان درباره سرپرست جدید وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رضا رحمانی از دل وزارت صمت آمده و بر نقاط ضعف و قوت اشراف کامل دارد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل ازگسترش‌نیوز‌ حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: تجارب رضا رحمانی در قوه مقننه و مجریه؛ موجب پیشبرد برنامه‌های کلان کشور و رونق تولید خواهد شد.
حمیدرضا عظیمیان افزود: رحمانی از دل وزارت صمت آمده و بر نقاط ضعف و قوت اشراف کامل دارد.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان که یکی از بزرگترین قطب‌های صنعتی تولیدی کشور است از انتخاب دکتر رحمانی بعنوان گزینه مناسبی برای راهبری وزارت خانه معظم صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: ایشان مدیری است که پله‌های توسعه و تعالی کشور را در امور اجرا، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری از رتبه‌های پایین تا قائم مقامی وزارت خانه صمت و در مقاطعی در مجلس شورای اسلامی فراگرفته و تجربه‌های سنگینی کسب کرده است.
عظیمیان افزود: رحمانی چند دوره نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس را در کارنامه خود ثبت کرده و به الطبع شناخت درست از مجلس و ارتباطی عمیق با نمایندگان مجلس دارد.
عظیمیان با اشاره به اشتغال ایشان در ستاد طرح تحول، ستاد اقتصاد مقاومتی و معاونت طرح و برنامه وزارت صمت افزود:  دکتر رحمانی مدیری همسو با سایر دستگاههای اقتصادی و مرتبط با کار و تولید است که این امر یکی از شاخصه‌های مدیریت صحیح ایشان بر بدنه اقتصادی کشور است. اینکه رحمانی در جریان طرح برنامه‌های جزیی و کلان کشور بویزه وزارت صنعت، معدن و تجارت است و بر اطلاعات و استراتژی‌های این مرکز اشراف دارد بسیار ارزشمند است.
وی با تاکید بر خط و مشی اعتدالی دکتر رحمانی و دوری از تند روی‌ها و کند روی‌ها و دسته بندی‌های سیاسی گفت؛ علاوه بر خط مشی اعتدالی، ایشان مدیری اخلاق مدار است که این دوشاخصه همگام بر تفکر ارتباط جمعی و بهره گیری از نقطه نطرات کارشناسی و روحیه مشارکت و نقد‌پذیری نشان می‌دهد گزینه بسیار خوبی برای این سمت محسوب می‌شود. وی تعامل نزدیک با صنعتگران و همچنین ارتباط نزدیک با قوه قانونگذاری و نمایندگان مجلس را از دیگر شاخصه‌های مثبت دکتر رحمانی دانست.
عظیمیان افزود: رحمانی از همان ساعتی که رای اعتماد نمایندگان مجلس را بگیرد توانایی شروع کار را دارد و نیاز نیست زمانی را هم صرف مطالعه شناخت وزارت خانه کند، او از دل وزارت خانه آمده، رشد کرده و با نقاط قوت و ضعف آشنا شده و بر تمامی این اطلاعات اعم از توانمندی و نیاز به توسعه و یا تقویت امور، اشراف دارد.
عظیمیان، با اشاره به فعالیت‌های گسترده ایشان در بخش بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید در سراسر کشور گفت: این سطح آگاهی ایشان سبب می‌شود تعللی هم در وضعیت اداره این حوزه و بلاتکلیفی برای حوزه‌های ذی ربط دیگر پیش نیاید.
وی طرح قومیت گرا بودن رحمانی را از سوی برخی منتقدین به شدت رد کرد و گفت: وی فردی ملی گرا است و قطعا تمام زیر بخشها را مدنظر دارد و کارنامه ایشان به‌ویژه در سال‌های گذشته نشانگر جامع نگری ایشان و اعتقاد به روحیه مشارکت و پذیرش نقد و اعتقاد به کار کارشناسی دارد.
 وی در ادامه به طرح عدم ارتباط با مدیران شرکت‌های بزرگ بعنوان یکی از ضعف‌های دکتر رحمانی در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد و گفت: این موضوع اصلا صحت نداشته و هم بعنوان مطلع و هم بعنوان مدیرعامل یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدی کشور، ناظر بر همکاری نزدیک ایشان با سایر صنایع جهت پیشبرد برنامه‌ها و توسعه متوازن هستم.
عظیمیان گفت: بعنوان نمونه من در مدیریت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان از زیرمجموعه بخش صنعت و معدن نظر کاملا مثبت خود به این انتخاب رئیس‌جمهوری اعلام کرده و امیدوارم با رای بالای منتخبین ملت، شاهد استقرار تیم کارشناسی ایشان در وزارتخانه باشیم. ما از این انتخاب کاملا خشنودیم و هرگونه همکاری با آقای دکتر رحمانی را می‌پذیریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار