کد خبر: 933012
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
گفت وگوی "جوان آنلاین" با عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره فینال لیگ قهرمانان آسیا
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا در دیداری حساس و تاریخی در فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۹/۳۰ میهمان تیم کاشیمای ژاپن است که میلیون ها هوادار ایرانی منتظر کسب بهترین نتیجه دلخواه هستند. بازی برگشت این دو تیم شنبه هفته بعد در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا در دیداری حساس و تاریخی در فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۹/۳۰ میهمان تیم کاشیمای ژاپن است که میلیون ها هوادار ایرانی منتظر کسب بهترین نتیجه دلخواه هستند. بازی برگشت این دو تیم شنبه هفته بعد در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

حسین کلانی پیشکسوت پرسپولیس در گفت وگو با "جوان آنلاین" در مورد این دیدار فردا پرسپولیس با کاشیمای ژاپن گفت: بی شک بازی بسیار حساس و در عین حال دیدنی را شاهد خواهیم بود. تجربه ثابت کرده بازیکنان کشورمان وقتی پای جیثیت و افتخار ملی وسط باشد بهترین عملکرد را خواهند داشت. فردا در ژاپن فقط تیم پرسپولیس مطرح نیست بلکه نام ایران مهم است با غرور ایرانی پا به میدان خواهند گذاشت.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به اینکه پرسپولیس پتانسیل قهرمانی دارد اظهار داشت: با شناختی که از برانکو دارم او در بازی فردا موفق خواهد شد. البته موفقیت او صرفا برد در این بازی نیست چرا که نیمه اول فینال فردا برگزار می شود و خوشبختانه نیمه دوم در کشورمان برابر یک صد هزار هوادار بگزار خواهد شد. موفقیت های پرسپولیس در طی دو سال گذشته باعث شده تا کادر فنی و بازیکنان و هوادار اعتماد خوبی با یکدیدگر برقرار کند و نتیجه آن حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا است.

وی در ادامه افزود: یادمان نرود که پرسپولیس در سال گذشته سختی های زیادی را متحمل شده است. با وجود مشکلات فراوانی که به این تیم در قبال محرومیت از جذب بازیکن تحمیل شده بود اما همبستگی و غیرت کادر مدیریتی و فنی با تلاش بازیکنان باعث شد تا فردا برابر کاشیمای ژاپن قرار بگیرد. افتخار پرسپولیس افتخار ایران است و موفقیت دربازی فردا باعث می شود تا یکبار دیگر با عنوان قهرمانی شاهد ارتقا غرور ملی باشیم.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه اگر فردا نتیجه دلخواه بدست نیامد نباید مایوس شویم افزود: حساسیت بازی فردا به قدر بالاست که شاید بازیکنان ما نتوانند بازی همیشگی خود را ارائه دهند. در بازی فردا، بازیکنان پرسپولیس در زمینی متفاوت و سبک بازی خاصی روبرو خواهند شد که در چند ساله گذشته زیاد با آن نوع سبک ، بازی نکرده اند . به غیر از این هواداران توقعات زیادی از بازیکنان پرسپولیس وجود دارد و همه انتظار دارند پرسپولیس مثل همیشه برنده از زمین خارج شود.پس اگر تیم نتوانست نتیجه دلخواه را کسب کند باید در بازی برگشت با حمایت رسانه ها، هواداران و پشتیبانی و تدابیر مسئولین نتیجه بازی قبل را جبران و قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم.

کلانی در پاسخ "جوان آنلاین" مبنی بر اینکه نتیجه را چگونه پیش بینی می کند اظهار داشت: پرسپولیس مربی بسیار حرفه ای دارد که مسلط بر تمامی بازیکنان است. هوش استثنایی او باعث شده تا بازیکنان بهترین عملکرد را در زمین داشته باشند. من از همین حالا پرسپولیس را قهرمان لیگ قهرمانان آسیا می دانم. این تیم راه خودش را پیدا کرده و دیگر به همین راحتی‌ها متوقف نمی‌شود. همان طور که قبلا عرض کردم پرسپولیس با وجود حتی یک گل خورده می توان او را پیروز میدان دانست چون در بازی برگشت بیش با حضور هواداران با تعصب خود مثل بازی با لاسد قهرمان این دوره از رقابتها خواهد شد. جامی که سالهاست منتظر آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه همه بازیکنان پرسپولیس ستاره هستند افزود: فردا همه منتظر این بازی هستند همین فشار روحی زیادی به آنها و کادر فنی وارد خواهد کرد. بازیکنان تا همین جا هم با تمام محدودیت ها و کمبودهایی که داشتند تلاش کردند و تا فینال مسابقات بالا آمدند . تمام بازیکنان پرسپولیس در این مسابقه ستاره هستند و از تمام وجود خود مایه خواهند گذاشت تا پرسپولیس به فینال رقابتها راه پیدا کرده و دل هواداران را شاد کند. من امیدوار هستم که فردا بتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم هفته آینده در آزادی پرچم ایران و پرسپولیس را بعنوان قهرمان برافراشته کنیم .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار