کد خبر: 933048
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
نماینده مردم تبریز در مجلس مطرح کرد
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: هزینه‌هایی که هتل‌داران در کشور برای گردشگران داخلی و خارجی متقبل شده‌اند با درآمدهای حاصل شده تفاوت‌های چشمگیری پیدا کرده؛ از این رو این وضعیت نامساعد باعث تعطیلی بسیاری از هتل‌ها خواهد شد.
 

محمداسماعیل سعیدی با اشاره به لزوم تخصیص بسته حمایتی گردشگری از هتل‌داران بعد از نوسانات قیمت ارز در کشور اظهار داشت: با توجه به گرانی‌های اخیر و صعود ناگهانی قیمت دلار در بازار، لازم است که دولت برای صنعت گردشگری به‌خصوص هتل‌داران که با مشکلات فراوانی مواجه شدند، بسته‌های حمایتی تدارک ببیند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از چند روش دولت می‌تواند بسته‌های حمایتی برای هتل‌داران در نظر بگیرد که در وهله اول از طریق متمم بودجه سال جاری اختصاص بدهد و یا اینکه در لایحه بودجه سال آینده پیش‌بینی کنند و یا اینکه با توجه به اختیاراتی که شخص رئیس جمهور دارد، می‌تواند بخشی از مشکلات هتل‌داران را حل کند.

 

وضعیت هتل‌داران نامساعد است/ پرداخت پاداش بازنشستگی فرهنگیان از یک‌درصد درآمد شرکت‌های دولتی

وی افزود: پیشنهاد براین است که برای حل سریع مشکلات هتل‌داران، دولت از طریق متمم بودجه وارد عمل شود و کمک هزینه‌هایی را  برای هتل‌داران در نظر بگیرد؛ زیرا وضعیتی که امروز هتل‌داران با آن مواجه هستند، بسیار دشوار است زیرا هزینه‌ها افزایش یافته و درآمدها پایین آمده است که ادامه یافتن این وضعیت به‌طور قطع برای صعنت گردشگری کشور ایجاد خسارات جبران‌ناپذیری می‌کند.

این نماینده مجلس در دوره دهم، ادامه داد: هزینه‌هایی که هتل‌داران در کشور برای گردشگران داخلی و خارجی متقبل شده‌اند با درآمدهای حاصل شده تفاوت‌های چشمگیری پیدا کرده؛ از این رو این وضعیت نامساعد باعث تعطیلی بسیاری از هتل‌ها خواهد شد که می‌تواند علاوه بر آسیب‌زدن به صنعت گردشگری، باعث بیکار شدن عده زیادی از شاغلان در این هتل‌ها شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: دولت و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری باید از توان خود برای بهبود شرایط گردشگری در کشور استفاده کنند و بسته‌های حمایتی را سریعاً برای هتل‌داران اختصاص دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر