کد خبر: 933096
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن استان
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: دو گروه صنایع فلزی و شیمیایی، حدود ۶۵ درصد اشتغال کل صنایع استان را تشکیل می دهند .

رشید یزدان فرد افزود: دو گروه صنایع فلزی و شیمیایی با رقم حدود ۶۵ درصد اشتغال، نزدیک به دو سوم اشتغال کل صنایع استان را تشکیل می دهند و صنایع کانی غیر فلزی با رقم ۱۹ درصد در رتبه بعدی قرار دارد .

وی با اشاره به اهمیت حمایت از کالای ایرانی در بهبود محیط کسب و کار و ایجاد اشتغال تصریح کرد: بالاترین اشتغال ایجاد شده در صنایع استان به ازای هر واحد، مربوط به صنعت نساجی است که با ۴۷ نفر به ازای هر واحد تولیدی رتبه نخست را داراست که نشان دهنده اهمیت و کاربری بودن این صنعت است .

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به شاخص های پروانه های بهره برداری موجود در استان اظهار داشت: از نظر میزان سرمایه گذاری انجام شده، دو گروه صنایع فلزی و شیمیایی ، ۷۶ درصد صنایع استان را تشکیل می دهند همچنین بیش از یک سوم پروانه های بهره برداری درگروه کالایی محصولات شیمیایی و سلولزی است .

یزدان فرد خاطرنشان کرد: میانگین سرمایه گذاری در صنایع فلزی با عدد ۳۹ میلیارد ریال به ازای هر واحد تولیدی بیشترین رقم را به خود اختصاص داده و صنعت منسوجات با میانگین سرمایه گذاری ۲۹ میلیارد ریال رتبه دوم را دارا است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار