کد خبر: 933129
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
 کاشیما ۲-۰ پرسپولیس
دیدار رفت تیم‌های فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا با برتری تیم ژاپنی به پایان رسید تا کار برانکو و شاگردانش در بازی برگشت سخت  و سخت تر شود و در انتظار یک معجزه در آزادی باشد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : دیدار رفت تیم‌های فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا با برتری تیم ژاپنی به پایان رسید تا کار برانکو و شاگردانش در بازی برگشت سخت  و سخت تر شود.

این بازی که از ساعت ۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه کاشیما برگزار شد با دو گل برای تیم کاشیما به پایان رسید. دراین بازی که پرسپولیس ترکیب بیرانوند ، سید جلال حسینی ، شایان مصلح، انصاری، خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، نعمتی، منشا و علیپور به میدان رفته بود از همان ابتدا بازی را هجومی تر آغاز کرد در دقیقه چهار علیپور در محوطه شش قدم توپ ارسالی بشار رسن را به صورت مدافع حریف کوبید تا بهترین موقعیت این دیدار باری پرسپولیس از دست برود.

در ادامه بازهم فشار پرسپولیس روی دروازه کاشیما ادامه داشت تا اینکه دقیقه ۲۲ یک جیمی جامپ ایرانی وارد زمین شد و بای دقایقی بازی متوقف شد.

دقیقه ۲۵ بهترین موقعیت ژاپن در نیمه اول با فاصله کم از کنار تیرک دروازه بیرانوند به بیرون رفت. در ادامه مهاجم ژاپنی که در موقعیت خوبی در پشت محوطه جریمه نصیب شده بود را با تکل خوب شجاع خلیل زاده از دست داد.

در نیمه اول دفاع خوب و کم اشتباه شاگردان برانکو اجازه خودنمایی به بازیکنان حریف را ندادند. درکل نیمه اول ، نیمه پرسپولیس بود هر چند نتوانست گلی بثمر برساند اما شاگردان برانکو بازی قابل قبولی ارائه دادند.

 با شروع نیمه دوم این تیم کاشیما بود که توانست بازی خوبی را ارائه دهد اما بازهم این مدافعان پرسپولیس بود که اجازه خودنمایی به آنها را ندادند. در ادامه رفته رفته فشار حملات روی تیم پرسپولیس بیشتر و بیشتر شد تا اینکه دقیقه ۵۸ پاسکاری بی نقص و عالی ژاپنی ها در پشت محوطه جریمه،  با شوتی آرام و فنی ، دروازه پرسپولیس باز شد.

روند هجومی بازیکنان کاشیما همچنان ادامه داشت ، تا اینکه دوباره در دقیقه ۷۰ گل دوم کاشیما زده شد. آشفتگی خط دفاعی پرسپولیس در رفت و برگشت یک باعث شد تا گل دوم به ثمر برسد. دراین لحظه نوراللهی جای خود را به عالیشاه داد.

 در ادامه تیم کاشیما با وجود اینکه  دو گل از حریف خود پیش بود اما عقب ننشست و بازهم درصدد گل سوم بود که شانش با پرسپولیس یار بود و گلی دریافت نکرد. در دقیقه ۹۰ سیامک نعمتی با خطا روی مدافع ژاپنی کارت زرد دوم را گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد تا در بازی برگشت نتواند به میدان برود.

 در وقت های اضافه ، خلیل زاده با یکی از بازیکنان حریف درگیری لفظی پیدا کرد که برای لحظاتی بازی با تنش همراه شد. هر چند پرسپولیس در دقایق انتهای بازی سعی در جبران یک گل داشت اما بازی با همان دو گل به پایان رسید تا بازی برگشت برای برانکو شاگردانش سخت و سخت تر شود.

 ***

مالکیت توپ در این مسابقه ۵۵ به ۴۵ به سود کاشیما بود. بازیکنان کاشیما هشت بار اقدام به شوتزنی کردند که دو تای آن داخل چارچوب بود. پرسپولیسی ها هم هفت بار شوتزنی کردند که دو شوت در چارچوب بوده است. در مجموع بازیکنان کاشیما ۳۷۸ پاس دادند و بازیکنان پرسپولیس ۳۱۴ پاس.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار