کد خبر: 933253
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
برگزاری پرشور راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر کشور
راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان از دقایقی پیش در سراسر کشور با شعار «هیهات من‌الذله» با حضور گسترده آحاد مردم آغاز شد.
جوان آنلاین:‌ راهپیمایی سراسری و عظیم 13 آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" از دقایقی پیش در نقاط مختلف کشور با حضور گسترده آحاد ملت ایران آغاز شد. 

 13 آبان ماه در حافظه تاریخی ملت ایران یادآور رخدادهای مهم و آموزنده‌ای است که هر یک سرفصل نوینی در تاریخ استکبارستیزی آنان به شمار رفته و اندیشیدن به آن سبب بازتولید و روح انقلابی و بیان فلسفه شعار «مرگ بر آمریکا» در جامعه می‌شود‌.

آمریکا و جبهه متحد دشمنان انقلاب اسلامی که در صدد پیشبرد سناریوی نفوذ و ایجاد انحراف و غفلت در حرکت رو به جلوی نظام و ملت ایران هستند باید بدانند با هوشمندی ایرانیان راهبرد تغییر محاسبات درونی ایران تقویت مواضع و موقعیت شبکه حامیان غرب در داخل و تغییر ذائقه فرهنگی مردم به ویژه نسل جوان فرجامی جز شکست در پی نخواهد داشت.

اینک در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ‌ملت و مسئولان نظام با «شعار مرگ بر آمریکا» ‌‌و تکیه بر توانمندی‌های ملی و بومی در روند پیشرفت و توسعه کشور گام بر‌‌داشته و با فصل‌الخطاب دانستن منویات و مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‌ها و عرصه‌های راهبردی کشور، ضمن پاسخگویی به موقع و مقتدرانه به اظهارات ‌مقامات آمریکایی و مصونیت‌سازی جامعه و افکار عمومی نسبت به تحریم، بر ‌ناامیدسازی دشمنان تاکید دارند.‌

شعار "مـرگ بـر آمریـکا"، "مـرگ بـر انگلیـس" ، "مـرگ بر صهیونیسـم و اسـرائیل" و "مرگ بر استکبار" امروز ملت عاشورایی ایران، ترجمان همان شعار "هیهات منا الذله" ابا عبدالله الحسین (ع) و لبیک به ندای جـاودان "هـل مـن نـاصـر ینـصـرنـی" امـام حسـین (ع) در ظـهر عـاشـوراست. 

شعار «هیهات مناالذله» در کنار شعار «مرگ بر آمریکا» شعار محوری راهپیمایی امسال است.

همچنین زنگ استکبارستیزی در ۱۰۵ مدرسه سراسر کشور نیز نواخته شد.

بیش از ۴ هزار خبرنگار، تصویربردار و عکاس، مراسم ۱۳ آبان را در سراسر کشور پوشش خبری می‌دهند. در تهران نیز ۱۲۰ خبرنگار و عکاس خارجی و بیش از ۶۰۰ عکاس، ‌خبرنگار و تصویربردار داخلی این راهپیمایی را پوشش خواهند داد.

در این مراسم، سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علاوه بر مراسم رسمی ۱۳ آبان که توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مقابل لانه سابق جاسوسی آمریکا در حال برگزاری است، حاشیه‌هایی در خیابان‌ها و اطراف محل برگزاری مراسم وجود دارد.

*جمعیت شرکت کننده تحت تاثیر فضای جدید دشمنی های آمریکا علیه ملت ایران و اعمال تحریم ها، شعارهایی علیه استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود را پیش از آغاز رسمی مراسم سر دادند.

*در یکی از غرفه ها تصویری از نخست وزیر رژیم کودک کش صهیونیستی بر روی سیبل دارت به نمایش درآمده که شرکت کنندگان او را مورد هدف قرار می دهند.

*زیر پای راهپیمایی کنندگان پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین تصویر دلارهای آمریکایی به نمایش درآمده است که شرکت کنندگان از روی آنها عبور می کنند.

*عمده شعارهای شرکت کنندگان ناظر بر عدم مذاکره و سازش با آمریکا است و در پلاکاردهایی با مضامین سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر «جنگ نمی شود و مذاکره نخواهیم کرد» به نمایش درآمده است.

*شرکت کنندگان با پلاکاردهایی که در دست داشتند، به مسئولین گوشزد کردند که بزرگترین استکبارستیزی برای آنها خدمت به مردم و تلاش برای استقلال اقتصادی کشور است.

*ادعاهای تکراری نخست وزیر رژیم صهیونیستی که هربار موجب تمسخر او در مجامع بین المللی می شود نیز در راهپیمایی ١٣ آبان مغفول نماند و با برپایی غرفه ای ادعای اخیر او در خصوص تاسیسات سری هسته ای ایران در تورقوزآباد مورد تمسخر قرار گرفت.

*جنایت های  رژیم آل سعود بعنوان مزدور منطقه ای آمریکا علیه مردم یمن نیز در کانون توجه ها قرار داشت.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
0
0
دمتون گرم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار