کد خبر: 933287
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
همزمان با سراسر کشور
مردم انقلابی و ولایت مدار استان البرز با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر برعقیده و اعتقاد خود برای مقابله دشمنان و استکبار جهانی مهر تایید دوباره زدند.

مراسم روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی و گرامیداشت ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم استان البرز و در شهرستان های مختلف این استان برگزار شد.

دراین مراسم راهپیمایان در مسیرهای تعیین شده و در صفوف به هم پیوسته با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و پلاکاردهایی با شعار مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسراییل مراتب انزجار خود را از اسکتبار جهانی و ددمنشی های دشمنان بزرگ ملت ایران اعلام کردند.

در کرج نیز این مراسم با استقبال آحاد مختلف مردم و حضور پررنگ دانش آموزان و آینده سازان ایران اسلامی در مسیر میدان توحید به سمت مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد و مردم در کنار مسئولان شهری واستانی از جمله استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای اجرایی اتحادو همدلی خود را در برابر دسیسه های دشمنان به نمایش گذاشتند.

پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، هوشیاری در برابر دسیسه های دشمنان و استکبار جهانی و حرکت  در راه شهدای انقلاب اسلامی از محوری ترین شعارهای مردم انقلابی در مراسم امروز بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار