کد خبر: 933293
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
مسابقات قهرمانی ووشو ـ اردبیل؛
مسابقات قهرمانی ووشو کشوری و انتخابی تیم ملی با حضور ۲۹۹ ورزشکار از 12 آبان به میزبانی ورزشگاه ۶ هزار نفری رضازاده اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، هوشنگ افشار رئیس هیئت ووشوی استان اردبیل در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات در اردبیل اظهار داشت: مسابقات قهرمانی ووشو کشور و انتخابی تیم ملی مرداد در رده سنی بزرگسالان از 12 آبان به میزبانی ورزشگاه 6 هزار نفری رضازاده اردبیل آغاز شد که این دوره از رقابت‌ها تا روز 14 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی از حضور 299 ورزشکار و 34 تیم در این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: مسابقات قهرمانی ووشو در دو بخش تالو و ساندا برگزار می‌شود که ورزشکارانی از این دو بخش از سراسر کشور در استان حضور داشته و به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

رئیس هیئت ووشوی استان اردبیل بیان کرد: 229 ورزشکار حاضر در این دوره در رشته ساندا و 70 ورزشکار در رشته تالو با هم به رقابت خواهند پرداخت که نفرات برتر این دوره از مسابقات برای اعزام به مسابقات جهانی 2019 به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت می‌شوند.

افشار گفت: 100 نفر عوامل اجرایی برای این دوره از رقابت‌ها که برای نخستین بار به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود، فعال بوده که امیدواریم بتوانیم شاهد میزبانی هر چه شایسته از این دوره از مسابقات باشیم.

رئیس هیئت ووشوی استان اردبیل از حضور 75 مربی در تیم‌های حاضر در مسابقات خبر داد و افزود: 40 داور از سراسر کشور نیز قضاوت این دوره از مسابقات را بر عهده دارند که پنج نفر از داوران حاضر در این رقابت‌ها از استان اردبیل هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر