کد خبر: 933298
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل:
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ستاد جشنواره زمستانی سرعین در معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، نادر فلاحی در دیدار با فرماندار سرعین اظهار کرد: ستاد جشنواره زمستانی سرعین در معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با همکاری فرمانداری سرعین و دیگر دستگاه‌های استان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: لزوم ایجاد نمایشگاه دایمی صنایع دستی در شهر سرعین باعث شد تا تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شود و این نمایشگاه از ابتدای سال آینده در این شهر برپا می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تصریح کرد: مخاطبین جشنواره سرعین باید خارج از استان باشد تا بتوانیم میزان تاثیرگذاری آن را در جذب گردشگر به حداکثر برسانیم.

فلاحی در خصوص آخرین وضعیت روستای تاریخی کنزق  نیز اضافه کرد: از محل زیرساخت‌های اعتباری برای جاده روستای کنزق و همچنین از محل اعتبارات میراث فرهنگی برای استحکام غارهای تاریخی اعتباری در نظر گرفته شده است.

در این جلسه همچنین فرماندار سرعین تاکید کرد: اقدامات اداره کل میراث فرهنگی در توسعه گردشگری  در استان اردبیل به ویژه احیای روستای تاریخی کنزق سرعین ستودنی است.

حسن حسن پور گفت: طرح هادی روستای کنزق در حال نهایی شدن است اما این طرح قابل تغییر است و امیدواریم بتوانیم نظرات کارشناسان و انتظارات مردم در این زمینه تامین شود.

فرماندار سرعین ادامه داد: تاکید استاندار اردبیل بر برگزاری جشنواره زمستانی سرعین و قابلیت‌های این شهرستان باعث شده تا این جشنوراه را امسال با توان بیشتر و برنامه‌ریزی بهتر انجام دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها