کد خبر: 933316
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا با اعمال تحریم‌های جدید می‌خواهد مردم ما را تحت فشار قرار دهد.
جوان آنلاین: نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا با اعمال تحریم‌های جدید می‌خواهد مردم ما را تحت فشار قرار دهد.

محمد جواد کولیوند در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: ۱۳ آبان در تاریخ معاصر ایران روز سرنوشت‌سازی بوده و نشان می‌دهد مردم ما هرگز در مقابل جور و ظلم سر خم نمی‌کند.

وی ادامه داد: در این روز دانشجویان و دانش‌آموزان ما وارد عمل شدند و پوزه آمریکا را به خاک مالیدند و توطئه‌های آمریکا را در نطفه خاموش کردند.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم این روز تاریخی فراموش شود، افزود: امسال نیز اقشار مختلف مردمی با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان بر روحیه استکبارستیزی خود تأکید کرده و نشان دادند که ملت ایران همیشه یک گام جلوتر از آمریکا قرار دارد.

این مسئول بیان کرد: تسخیر لانه جاسوسی نشان داد که ملت ما در مقابل زیاده‌خواهی قدرت‌طلبان و ابرقدرت‌ها و حتی آمریکا می‌ایستد.

این مسئول در ادامه با اشاره به اعمال تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: آمریکا با اعمال این تحریم‌ها به‌نوعی خوی درندگی خود را دوباره آشکار ساخته و می‌خواهد با این اقدام مردم ما را زیر فشار قرار دهد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: آمریکا برای تحت فشار قرار دادن ایران تبلیغات و فضای مسمومی ایجاد کرده و به دنیا فشار می‌آورد تا با ایران ارتباطی نداشته باشند.

کولیوند توضیح داد: آمریکا تاکنون هرآنچه می‌خواسته انجام داده و دستش برای تمام دنیا رو شده، ولی بدون شک ملت ایران با اتحاد و همدلی از این گردنه و شرایط سخت به سلامت عبور خواهند کرد.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار