کد خبر: 933385
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی نسبت به بیانیه اخیر شورای اطلاع‌رسانی دولت علیه صداوسیما واکنش نشان داد.
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی نسبت به بیانیه اخیر شورای اطلاع‌رسانی دولت علیه صداوسیما واکنش نشان داد.
به گزارش تسنیم، همه‌چیز از جایی شروع می‌شود که استاد رحیم‌پور ازغدی به عنوان کارشناس در برنامه «جاذبه» شبکه افق حضور پیدا کرد و نسبت به کیفیت خدمات‌رسانی در پیاده‌روی اربعین نکاتی را مطرح کرد که مورد انتقاد دولت قرار گرفت. دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت بیانیه‌ای علیه صداوسیما منتشر کرد و بسیاری از تبلیغات تلویزیونی را که به حمایت از اقدامات دولت در زمینه راهپیمایی اربعین حسینی انجام شده بود نادیده گرفت. متأسفانه در برخی از رسانه‌ها هم این موضوع را به چشم یک سوژه دیدند و شروع به حاشیه‌پراکنی کردند تا زمینه روشن و شفاف تعامل دولت و صداوسیما را تیره و تار کنند، اما صداوسیما با رویکرد‌هایی که در مناظره‌های تلویزیونی و اخبار و اطلاع‌رسانی و حتی پوشش برنامه‌های مربوط به دولت داشته نشان داده با رفتار رسانه‌ای حرفه‌ای به دور از جناح‌بازی‌های سیاسی، اهداف خودش را پیش برده و هیچ مقاصدی غیر از منافع ملی را مدنظر قرار نداده است. این‌ها بخشی از نظر کارشناسان و منتقدانی بوده که در جای خودش هم نسبت به برخی اقدامات رسانه‌ملی نقد داشته‌اند، اما در اینجا اعتقاد دارند دولتمردان باید سعه‌صدر بیشتری به خرج می‌دادند.
اما سیدحسین نقوی‌حسینی هم نسبت به بیانیه اخیر شورای اطلاع‌رسانی دولت علیه صداوسیما واکنش نشان داد و گفت: مطالبی در این بیانیه است که آدم را واقعاً متأسف می‌کند چراکه این نوع مطالب را گاهی از رسانه‌های بیگانه مثل صدای امریکا و بی‌بی‌سی فارسی می‌شنویم و انتظار نداشتیم اطلاع‌رسانی دولت هم با همان ادبیات علیه صداوسیما هجمه وارد کند. مگر صدا و سیما چه کار کرده است؟ اگر در جایی نقدی وجود داشته آن را بیان کرده آیا این اشکال دارد؟ وقتی این راهپیمایی میلیونی و عظیم صورت می‌گیرد انتظار این است شأن، شخصیت و احترام زائران حفظ شود. این نماینده مجلس با بیان اینکه یکی از زائران می‌گفت: هنگام بازگشت اتوبوس‌های زیادی بودند، اما کسی را سوار نمی‌کردند، گفت: یک دلالی می‌آمد و می‌گفت: اگر فلان اندازه پول بدهید، سوار می‌کنیم! چرا باید چنین سیستم و بی‌نظمی‌هایی باشد؟
نقوی حسینی با تأکید بر اینکه دوستان نباید برآشفته شوند که چرا ضعف ما را می‌گویید، افزود: یکی از رسالت‌های رسانه این است که اشکالات را هم بگوید تا رفع شوند، از این رو به جای آشفته شدن اشکالات را رفع کنند. وقتی متن بیانیه را دیدم تعجب کردم که چرا درباره صداوسیما این‌طور سخن گفته شده و مورد اهانت قرار گرفته است تا اعتماد عمومی به رسانه ملی را زیر سؤال ببرند و مردم به سمت رسانه‌های خارجی سوق داده شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار