کد خبر: 933584
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان:
روزانه ١٧هزار و ۳۷۹ بیمار به پزشکان عمومی، متخصصان و دندانپزشکان شاغل در بیمارستانها و مراکز درمانی تابعه در این استان مراجعه می کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر علی اعتصام پور اظهار داشت: در مجموع ٣بیمارستان و ٢۶ مرکز درمانی سرپایی تامین اجتماعی در سطح استان اصفهان وجود دارد.
وی افزود: تعداد تختهای فعال مراکز درمانی تامین اجتماعی در این استان، ٧٠٣ تخت بستری است و ۴۶ تخت ویژه اعم از ٢١تخت سی سی یو،  ٢٣تخت آی سی یو و دو تخت ان آ ی سی یو نیز در سطح مرکز درمانی تابعه این مدیریت فعال است.
مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان خاطر نشان کرد: روزانه به طور متوسط ٣٠١نفر در سطح بیمارستانه ای تابعه این استان بستری می شوند و حدود   ١۶۴عمل جراحی بستری نیز در این بیمارستانها انجام می شود که ضریب اشغال تخت مراکز درمانی تنها در ۶ ماه گذشته،   ٨١/٧ درصد بوده است و با افزایشی معادل ۶/۴٧، نسبت به مدت مشابه سال قبل، مواجه بوده است.
دکتر اعتصام پور به افزایش تعداد بیماران بستری در بیمارستانهای تابعه این استان اشاره کرد و افزود: تا پایان شهریور ماه سال جاری، بیش از ۴۵هزار و ۱۷۶ بیمار در بیمارستان هایتامین اجتماعی اصفهان بستری شده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ١٠/۶درصد افزایش داشته است.
مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان تصریح کرد: در راستای افزایش کیفیت ارائه خدمات درمانی مطلوب و مدیریت منابع و هزینه ها، برنامه های زیادی در دست بررسی و  پیگیری داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر