کد خبر: 933592
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال وبختیاری
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال وبختیاری گفت: در حال حاضر هزار و ۷۱۵ موقوفه و ۳ هزار و ۶۶۶ رقبه در استان وجود دارد.
حمیرا رحیمی

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن امیری با اشاره به درآمد بقاع متبرکه استان اظهار داشت: در شهرستان بروجن 8 امامزاده درآمدزا، لردگان25 بقعه دارای درآمد و 21 بقعه فاقد درآمد، فارسان 12 بقعه دارای درآمد و یک بقعه فاقد درآمد و شهرکرد 33 بقعه دارای درآمد و 3 بقعه فاقد درآمد است.

وی افزود: ما در حال حاضر هزار و 715 موقوفه، هزار و 525 نیت و 3 هزار و 666 رقبه در استان داریم اما متاسفانه در حوزه اشتغال و قرآن و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی موقوفه‌ای نداریم.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال وبختیاری با اشاره به اجرای طرح‌ها در بقاع متبرکه استان بیان کرد: طرح آرامش بهاری در 47 بقعه و اسکان 158 هزار زائر در بقاع متبرکه، طرح اوقات فراغت در 26 بقعه، طرح ضیافت الهی، طرح سفره‌های افطاری، سوگواره نبوی، ولایت علوی و ویژه برنامه‌های دهه محرم و صفر در 45 بقاع متبرکه استان برگزار شد.

امیری خاطرنشان کرد: همچنین اجرای برنامه لبیک یا حسین در 25 بقعه و لبیک یا زینب در 10 بقعه برگزار شد و امسال نیز در کربلا برای مراسم اربعین موکب در عمود 1337 برپا و مبلغان ما در آنجا حضور داشتند.

وی گفت: همچنین یکی از برنامه‌های ما اعزام 85 مبلغ از استان قم و 30 مبلغ بومی به مناطق محروم بود که کارهای فرهنگی و تبلیغاتی را در این مناطق انجام دادند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر