کد خبر: 933689
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
رئیس مرکز فنی و حرفه ای خواهران دامغان
رئیس مرکز فنی و حرفه ای خواهران دامغان گفت: دارندگان گواهینامه فنی و حرفه ای می توانند از تسهیلات اداره صنعت، معدن و تجارت استفاده کنند.

سمیرا خلیل نژاد افزود: دریافت کنندگان مدرک های فنی و حرفه ای این مرکز که حرفه آموزشی آن ها بیشتر در شغل های خانگی است، برای دریافت تسهیلات به اداره صنعت، معدن و تجارت معرفی می شوند.
رئیس مرکز فنی و حرفه ای خواهران دامغان اضافه کرد: این مرکز در دو بخش سیار و ثابت دارای 9 کارگاه فعال صنایع دستی، صنایع غذایی، صنایع چوب، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، رایانه، کشاورزی، طراحی و دوخت و صنایع بافت است.
وی افزود: این مرکز با بیش از 54 حرفه آموزشی در حال ارائه خدمات در بخش های ثابت، سیار شهری، روستایی، عشایری و جوار دانشگاهی است.
خلیل نژاد تصریح کرد: بیشترین حجم متقاضی در این مرکز مربوط به کارگاه های صنایع دستی، صنایع غذایی، هنرهای نمایشی و طراحی و دوخت است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون تمامی درخواست های همشهریان در خصوص حرفه های گوناگون مورد توجه قرار گرفته، افزود: حرفه های درخواست شده از سوی همشهریان در صورت نبود تجهیزات موارد مورد نیاز بلافاصله آماده و مهیا شده است.
خلیل نژاد خاطر نشان کرد: در سال گذشته تعداد یک هزار و 390 نفر کارآموز معادل 170 هزار و 706 نفرساعت در دوره های این مرکز آموزش دیدند که یک هزار و 114 موفق به قبولی شدند.
رئیس مرکز فنی و حرفه ای خواهران دامغان تصریح کرد: این مرکز در بین مرکزهای خواهران و برادران سطح استان سمنان بر اساس ارزیابی در شاخص های متنوع کمی و کیفی، موفق به کسب رتبه اول در ارزیابی مراکز سال 96 شد.
در 6 ماه نخست امسال 749 نفر کارآموز در این مرکز ثبت نام کردند که با 99 هزار و 305 نفر ساعت آموزش، تعداد 567 نفر موفق به کسب قبولی شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار