کد خبر: 933864
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: اجرای طرح استفاده و نصب تجهیزات کم مصرف آب در ادارات، مدارس، خانگی و مساجد با هدف کاهش و مدیریت مصرف آب در این استان کلید خورد.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: اجرای طرح استفاده و نصب تجهیزات کم مصرف آب در ادارات، مدارس، خانگی و مساجد با هدف کاهش و مدیریت مصرف آب در این استان کلید خورد.

بهمن آنالویی معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی فزود: این طرح از مصوبات هیات دولت است که با هدف تامین شیرآلات کم مصرف برای مشترکان و دریافت اقساطی هزینه اجرایی می شود. 
وی اظهار داشت: کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان با درخواست مشترکان نسبت به نصب شیرآب کم مصرف اقدام می کنند و بهای شیرهای کم مصرف روی قبض آب هر ماه آنان محاسبه می شود. 
وی توضیح داد: مشترکانی که تمکن مالی دارند می توانند درخواست تعویض هر تعداد از شیرهای آب را داشته باشند و این درخواست از طریق شرکت آب و فاضلاب استان توسط شرکت های خدماتی به قیمت مناسب انجام می شود. 
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: این طرح بر اساس بند ب ماده ۲ قانون توسعه و بهینه سازی آب شرب شهری و روستایی در کشور اجرایی می‌شود. 
آنالویی افزود: ادارات دولتی مکلف هستند مصرف آب را 20 درصد کاهش دهند در غیراین صورت بهای آب آن هابا تعرفه دو برابر محاسبه شده و جریمه می شوند. 
وی اظهار داشت: کاهش مصرف آب با توجه به وضعیت منابع آبی از سیاست های وزارت نیرو و به تبع آن شرکت های آب و فاضلاب استان ها است. 
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: تجهیزات مذکور شامل وسایل کاهنده مصرف و فشار آب، افزایش دهنده سرعت خروجی آب (اسپری کننده)، کاهنده حجم مخزن، اندازه گیر جریان، سیستم تصفیه جریان و ابزار استفاده مجدد از آب است. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر