کد خبر: 933884
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
در بیست و نهمین جشنواره تئاتر
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از رقابت 7 گروه نمایشی در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان سمنان خبر داد و گفت: بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان سمنان با رقابت گروههای نمایشی شهرستانهای هشتگانه استان در سمنان آغاز شد .
حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت اظهار کرد: این جشنواره تا شامگاه بیستم آبان در دو مکان تالار آفتاب و مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان ادامه دارد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در این جشنواره سه روزه هفت گروه نمایشی از شهرستانهای مکختلف این استان به رقابت می پردازند .

وی با بیان اینکه در این جشنواره سه نمایش از سمنان، یک نمایش از سرخه، یک نمایش از مهدیشهر، یک نمایش از گرمسار و یک نمایش از شاهرود به روی صحنه می رود افزود: آیین اختتامیه و معرفی آثار و هنرمندان برتر این جشنواره یکشنبه شب در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار خواهد شد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در حاشیه این جشنواره جلسات و نشست های نقد و بررسی نمایش های اجرا شده با حضور هنرمندان و فعالان هنر نمایش برگزار می شود .

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اجرای سه نمایش در امروز شنبه 19 آبان ماه در جشنواره تئاتر این استان خبر داد .

سیما رجبی گفت: بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان سمنان دومین روز فعالیت خود را با نمایش "نام همه مصلوبان عیسی است" به کارگردانی بهار ذوالفقاری در تالار حکیم الهی سمنان آغاز می کند .

رجبی ادادمه داد: جشنواره استانی تئاتر عصر شنبه نیز شاهد دو نمایش است که به ترتیب در ساعت های ١٥:٣٠ تا ١٧ و ٢٠ تا ٢١:٣٠ در تالار آفتاب و سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش اجرا می شود .

وی گفت: در ساعت ١٥:٣٠ تا ١٧ نمایش "چیزی شبیه زندگی به کارگردانی حسن سرچاهی از شاهرود و سومین نمایش با نام "هزار شلاق" به کارگردانی محمدعلی دانشگر از سمنان در سالعت ٢٠ تا ٢١:٣٠ در تئاتر شهر به روی صحنه می رود .

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: در اولین روز از برگزاری این جشنواره نیز سه نمایش به اسامی "تکرار پاییز" به کارگردانی روح الله صفا از سرخه، "شب به خیر جناب کنت" به کارگردانی جواد رفیعیان از سمنان و "عاشقانه های دو بازمانده" به کارگردانی حسین سلطانعلیان از مهدیشهر به روی صحنه رفت .

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان سمنان با اجرای هفت نمایش منتخب شهرستانهای این استان یکشنبه شب با شناخت آثار و هنرمندان برتر در سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان به کار خود پایان می دهد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر