کد خبر: 933891
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
سخنگوی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، به صورت تلفنی پاسخگوی مشکلات و درخواست های مردم شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،حسین قرائتی به منظور پاسخگویی مستقیم به سئوالات و درخواست های مطرح شده از سوی روستائیان استان در حوزه آب و فاضلاب ، در مرکز ارتباط مردمی استانداری اصفهان حضور یافت.
رئیس اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان در این خصوص گفت: بر اساس برنامه زمان بندی ارائه شده از سوی دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری اصفهان، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت به همراه معاون بهره برداری و رییس اداره مشترکین در مرکز ارتباط مردمی استانداری اصفهان حضور یافت و پاسخگوی تماسهای تلفنی روستائیان بودند.
رضا پهلوانی با تقدیر از  مدیرکل محترم مدیریت عملکرد، بازرسی و حقوقی استانداری جهت فراهم کردن بسترهای لازم برای این اقدام بیان کرد: به منظور اثربخشی بیشتر به همه روستائیان استان اصفهان از طریق ارسال پیامک، کانال خبری روابط عمومی در فضای مجازی، مکاتبه با مسئولان روستاها و نصب بنر اطلاع رسانی گسترده ای انجام شد.
وی، حضور مدیرعامل در این مرکز را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ۱۳۴ تماس در این خصوص توسط سامانه ۱۱۱ ثبت شد که به دلیل محدودیت زمان در نظر گرفته شده، به ۴۰ تماس پاسخ داده شد و بقیه تماس گیرندگان نیز به صورت مکتوب پاسخ خود را دریافت کردند.
پهلوانی مرکز ارتباط مردمی ۱۵۲۳ را نیز یکی از راههای ارتباط روستائیان استان اصفهان با شرکت آب و فاضلاب روستایی اعلام کرد و ادامه داد: برای پرداخت غیرحضوری آب بها، اعلام حوادث شبکه و تاسیسات آبرسانی روستاها از قبیل شکستگی لوله و خرابی کنتور، نشت آب از شبکه توزیع آب روستایی و همچنین اعلام شکایات، انتقادات و پیشنهادات در حوزه مسائل آب و فاضلاب روستایی این مرکز به صورت شبانه روزی پاسخگوی روستائیان عزیز استان اصفهان است.
گفتنی است در حاشیه این برنامه، مدیرعامل شرکت آبفار استان اصفهان با مدیرکل محترم دفتر مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری دیدار و در خصوص تامین آب شرب روستائیان استان با یکدیگر گفتگو کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر