کد خبر: 933983
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
پدیده سال ۲۰۱۸ فوتبال ساحلی جهان می‌گوید با دعای خیر مردم و کمک دوستان، خانواده و مربیانش توانسته این عنوان را به دست بیاورد.
 
محمد مرادی / فوتبال ساحلی

جوان آنلاین: محمد مرادی درباره انتخاب به عنوان پدیده سال ۲۰۱۸ فوتبال ساحلی اظهار کرد: من از طریق نظرسنجی فیفا به عنوان برترین بازیکن جوان سال انتخاب شدم که این موضوع را مرهون لطف و دعای خیر مردم می‌دانم. خیلی خوشحالم که این عنوان را برای ایران به ارمغان آوردم. برای رسیدن به این عنوان دوستان، خانواده و مربیانم خیلی کمک کردند.

وی با بیان این که این جایزه را به مردم تقدیم می‌کند، افزود: خدا را شکر دست خالی از امارات به ایران برنگشتیم و توانستیم با کسی جام قهرمانی این مسابقات مردم را برای دقایقی خوشحال کنیم.

پدیده سال ۲۰۱۸ فوتبال ساحلی جهان درباره قهرمانی تیم ملی در مسابقات بین قاره‌ای با برتری مقابل روسیه در دیدار پایانی گفت: خدا را شکر توانستم قهرمان مسابقات بین قاره‌ای شویم. ۱۰ روز در پرتغال اردو داشتیم و توانستیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم.

مرادی خاطرنشان کرد: در مسابقات بین قاره‌ای گام اول را مقابل آمریکا محکم برداشتیم و در ادامه تاهیتی و روسیه را بردیم. در نیمه نهایی مصر را بردیم و در فینال روسیه را ۴ بر ۲ بردیم و مقام قهرمانی را برای خودمان کنیم.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار