کد خبر: 934033
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹
گزارش جدید صهیونیست‌ها از قدرت ویرانگر موشک‌ها و راکت‌های نیرو‌های مقاومت حزب‌الله و افزایش قابل‌توجه تجربیات رزمی و شمار نیرو‌های آن‌ها حکایت دارد.
گزارش جدید صهیونیست‌ها از قدرت ویرانگر موشک‌ها و راکت‌های نیرو‌های مقاومت حزب‌الله و افزایش قابل‌توجه تجربیات رزمی و شمار نیرو‌های آن‌ها حکایت دارد.
یک روز پس از سخنان سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان که گفت: نقطه قوت مقاومت، توان موشکی آن است، صهیونیست‌ها هم در گزارشی به این مسئله اذعان کردند. در گزارش جدید اندیشکده صهیونیستی «جینسا» که در آن نظامیان ارشد سابق امریکایی و صهیونیست‌ها حضور دارند، به قدرت شلیک موشک‌های حزب‌الله لبنان و تهدید جدی و متفاوت با گذشته علیه سرزمین‌های اشغالی در صورت بروز نبردی در آینده اشاره شده است. در بخشی از این گزارش آمده است که نبرد بعدی، شباهت بسیار کمی با نبرد‌های قبلی بین اسرائیل و حزب‌الله دارد. در این گزارش بر تجربیات کسب شده جنگی جدید نیرو‌های مقاومت در سوریه، حمایت ایران از این جنبش و زرادخانه عظیم موشکی اشاره شده و آمده که این موارد یک جهش بسیار عظیم در توانایی این گروه در ویران کردن و تخریب اسرائیل به شمار می‌رود. در بخشی از این گزارش آمده است: «امروزه حزب‌الله قدرت شلیک بیش از ۹۵ درصد از ارتش‌های متعارف جهان را دارد. حزب‌الله اینک بیشتر از همه اعضای اروپایی ناتو موشک و راکت دارد.» در این گزارش برآورد شده که حزب‌الله بین ۱۲۰ تا ۱۴۰ هزار موشک و راکت دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار