کد خبر: 934057
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به کارنامه ضعیف آخوندی در شهرداری تهران گفت: فردی که سابقه پنج ساله‌اش در وزارت راه هیچ نقطه مثبتی نداشت، اکنون چگونه می‌تواند مدیریت کلان شهر تهران را با این همه وسعت، مسائل و مشکلات را در دست گیرد و چرا باید مدیریت تهران را به دست فرد شکست خورده‌ای همچون او بسپارند؟
جوان آنلاین: اقبال شاکری، عضو سابق شورای شهر تهران و رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد درباره عملکرد شورای شهر تهران و انتخاب شهردار گفت: عملکرد شورای شهر تاکنون در انتخاب شهردار موفق نبوده است.

وی ادامه داد: متاسفانه از شورای شهر تهران باید شورای شهر احزاب تهران نام برد چرا که خدمت به مردم شهر تهران در اهدافشان نیست و احزاب سیاسی یارگیری کردند و نظرات خود را به اعضای شورای شهر تحمیل کردند.

عضو سابق شورای شهر تهران خاطر نشان کرد:گزینه‌های نهایی اعلام شده از سوی شورای شهر برای شهرداری تهران نشان می‌دهد که این افراد قادر به کار کردن نیستند.

وی ادامه داد: شورای شهر در مدتی که گذشته است تصمیمات شکست خورده‌ای را گرفته است و این تصمیم هم شکست دیگری را برای شورای شهر تهران رقم می‌زند.

شاکری با اشاره به انتخاب آخوندی با کارنامه ضعیفش در وزارت راه و شهر سازی تصریح کرد: فردی که سابقه پنج ساله‌اش در وزارت راه هیچ نقطه مثبتی نداشت، اکنون چگونه می‌تواند مدیریت کلان شهر تهران را با این همه وسعت، مسائل و مشکلات را در دست گیرد و چرا باید مدیریت تهران را به دست فرد شکست خورده‌ای همچون او بسپارند؟

وی افزود: باز هم تاکید می‌کنم، افراد انتخاب شده از سوی شورای شهر حاصل دخالت‌های احزاب سیاسی خارج از شورای شهر است که انتخاب این افراد برای شهرداری تهران یک فاجعه محسوب می‌شود.

شاکری با اشاره به حذف نام محسن هاشمی از گزینه‌های نهایی شورای شهر خاطرنشان کرد: شورای شهر در یک لج و لجبازی و حزب بازی، تنها فردی را که می‌توانست اقدامات مناسبی را برای تهران انجام دهد، حذف کرد و این در حقیقت لج‌بازی شورای شهر با مردم تهران است که همچنان در مسیر غلط خود به پیش می‌رود.

عضو سابق شورای شهر تهران ادامه داد: به طور کلی گروه‌های سیاسی که اعلام می‌کنند باید حرف مخالف را بشنویم و چندگونگی را تحمل کنیم دقیقا خلاف آن را انجام می‌دهند و با آمدن یک فرد دیگری خارج از حزب و گروه خودشان به دست و پا افتاده اند در حالی که اصلا ورود چمران به شورای شهر مطرح نیست و احزاب سیاسی خارج از شورا برای ترساندن اعضای شورا و فشار به محسن هاشمی مسئله چمران را علم می‌کنند.

شاکری در پایان خاطرنشان کرد: آن‌ها نگران هستند که با آمدن هاشمی در شهرداری و چمران در شورای شهر تهران فضای خدمتگذاری به مردم تغییر یافته و مسیر اشتباه فعلی شورای شهر را در طی این دو سال آشکار شود، ترسی که با آنان همراه است و اگرچه بر خلاف شعار‌های انتخاباتی خود عمل می‌کنند، اما متاسفانه همچنان بر ماندن در مسیر اشتباه قبلی خود اصرار دارند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
0
0
احسنت به این روشنگری آقای اقبال.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار