کد خبر: 934217
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
نماینده مردم شهرستان مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم شهرستان مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: منحصر به‌فردترین زیپ لاین شمالغرب کشور با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد ریال در شهر لاهرود کلنگ‌زنی شد و تا پایان فروردین‌ماه سال 98  به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، ولی ملکی در مراسم کلنگ زنی این پروژه اظهار داشت: با توجه به اینکه لاهرود در مسیر گردشگری قرار دارد و هر ساله شاهد حضور گردشگران زیادی است که برای کوهنوردی به سبلان می‌روند و نیز وجود آب‌های گرم معدنی قوتورسویی و شابیل در این منطقه، توسعه وایجاد مراکز تفریحی و ورزش‌های هیجانی ضروری به نظر می‌رسید.

وی افزود: امروز شاهد کلنگ‌زنی زیپ لاین سه خطه لاهرود با سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری  لاهرود هستیم که می‌تواند نقش زیادی در جذب گردشگر داشته باشد.

وی در مورد زمان بهره‌برداری زیپ لاین گفت: همانطوری که به ما وعده دادن اگر هوا مساعد باشد بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بعد از انتخاب پیمانکار تا پایان فروردین‌ماه سال آینده این زیپ لاین به بهره‌برداری خواهد رسید و اگر هوا نامساعد باشد به طور قطع تا پایان خردادماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

در این مراسم فرماندار مشگین‌شهر نیز اظهار کرد: این طرح گردشگری با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد ریال که دو میلیارد ریال آن از منابع داخلی تخصیص یافته اجرا می‌شود و براساس هدفگذاری‌هایی که انجام شده تا سال بعد این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

اکبر صمدی  در مورد آخرین وضعیت پروژه احداث مدرسه شبانه‌روزی لاهرود نیز بیان کرد: این پروژه با جدیت تمام توسط نوسازی مدارس در حال اجرا بوده که از بیش از 80 درصد  پیشرفت فیزیکی برخوردار است و با اعتباری که امسال تخصیص یافته حدود 10 میلیارد ریال برای بحث محوطه سازی، نازک کاری، انشعابات آب، برق و گاز اختصاص یافته امیدواریم این پروژه به زودی تکمیل شود.

وی تصریح کرد: این مدرسه تا دهه مبارک فجر امسال و نهایتا سال تحصیلی آینده مورد بهربرداری قرار گرفته و دانش‌آموزان لاهرود و روستاهای اطراف با توجه به اینکه این مدرسه شبانه‌روزی است از ظرفیت آن بهره می‌برند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر