کد خبر: 934218
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل:
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: یکی از اقدامات مهم در راستای حفظ سلامت خانواده بیمه زنان خانه دار می باشد ولی در استان به این موضوع چندان پرداخته نشده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی نواداد در جلسه کارگروه بانوان و خانواده اظهار داشت: بیمه زنان خانه دار می تواند این قشر را در اجرای هر چه بهتر نقش مادری یاری رساند و همچنین اگر مرد به تنهایی نتواند خانواده را اداره کند  یک زن می تواند تمام امور مربوط به خانواده را به تنهایی اداره کرده و در این کار موفق باشد.

وی بیان کرد: اقدام تامین اجتماعی در خصوص بیمه زنان خانه دار 18 تا 50 ساله خواستار اطلاع رسانی و سوق دادن زنان خانه دار به این امر مهم شد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تصریح کرد: سلامتی زنان با موفقیت و سلامتی خانواده رابطه مستقیم دارد و در خانواده ای که به زنان اهمیت داده می شود، حیات و سرزندگی بیشتری مشاهده می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: زنان خانه داری که حداقل دارای 10 سال سابقه پرداخت حق بیمه باشند ، می توانند بدون لحاظ شرط سنی نسبت به ارائه و تقاضا و انعقاد قرارداد بیمه اقدام کنند.

سعید بشرخواه افزود: اگر پدر خانواده فاقد پوشش بیمه ای باشد، متقاضی بیمه زنان خانه دار می تواند با پرداخت حق سرانه درمان مصوب، فرزندان خود را بیمه درمانی کند.

وی بیان کرد: نرخ حق بیمه و حمایت های بیمه ای در این نوع بیمه همانند ضوابط بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد است.

بشرخواه گفت: در این بیمه میزان سهم بیمه شده از هزینه درمان برای خدمات پزشکی سرپایی 30 درصد و برای خدمات درمانی بستری 10 درصد است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر