کد خبر: 934249
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه آمریکا جرات بیان اتهامی را که ظریف علیه مخالفان CFT مطرح کرد نداشت، گفت: وزیر امور خارجه در زمین دشمن بازی می‌کند.

جوان آنلاین: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه آمریکا جرات بیان اتهامی را که ظریف علیه مخالفان CFT مطرح کرد نداشت، گفت: وزیر امور خارجه در زمین دشمن بازی می‌کند.

محمد حسن‌نژاد با اشاره به اظهارات اخیر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و اتهاماتی که وی علیه مخالفان با لایحه CFT مطرح کرده بود، گفت: آقای ظریف به قول معروف «چنان به فکر تو بود که از خویشتن غافل شد».

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای ظریف آنقدر در غرب حل شده که از ایران غافل شده است و در نقش یک دیپلمات غربی بازی می‌کند. اتهامی که وی در مورد پولشویی و مخالفان لایحه CFT مطرح کرده است، آمریکا هم جرأت نکرده بود مطرح کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وقتی جملات ظریف در مورد حمایت از برجام، اصرار بر تصویب FATF و CFT را در کنار هم می‌گذاریم، به این نتیجه می‌رسیم که نکند ما اشتباه گرفته ایم و آقای ظریف وزیر امور خارجه آمریکاست.

وزارت خارجه تلاش دارد فقط دیپلماسی لبخند را پیش می‌برد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: طرف مقابل باید چه اقدامی انجام دهد که عقل ما سر جایش بیاید، کارمند وزارت خارجه ایران به عنوان تروریست بازداشت شد، سوئیفت بسته شد، توتال از ایران رفت، رنو علیرغم اینکه کل خودروسازی کشور را در اختیار داشت و رانت‌های بی حساب و کتابی دریافت می‌کرد از ایران رفت، هیچ کدام از مفاد تعهدات برجام اجرا نمی‌شود، اما باز هم وزارت خارجه تلاش دارد دیپلماسی لبخند را پیش ببرد و اتهاماتی را علیه مخالفان FATF و CFT بیان کند.

اروپا ما را سرکار گذاشته است/اظهارات ظریف علیه مخالفان FATF دیپلماتیک نبود

عضو فراکسیون جوانان مجلس اظهارداشت: ۶ ماه است با وعده «وسیله پرداخت خاص» اروپا ما را سر کار گذاشته است، آن وقت به جای اینکه بگوییم طرف غربی و آمریکا غیرقابل اعتماد است، مخالفان لوایح FATF و CFT را متهم به پولشویی می‌کنیم.

وی ادامه داد: من مخالف این دو لایحه هستم. اگر آقای ظریف یک مورد پولشویی و رانت در زندگی من پیدا کرد اعلام کند. حرف‌های اخیر وی، اظهارات یک دیپلمات نبود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آمریکا دندان‌های ما را شمرده، هر چه کوتاه می‌آییم بیشتر حمله می‌کند، اما وقتی مقاومت می‌کنیم، عقب می‌نشیند.

وزارت خارجه با عقب نشینی‌هایش مملکت را دچار مشکلات زیادی کرده است

عضو شورای عالی بورس اظهارداشت: متأسفانه دستگاه وزارت خارجه با لبخند‌ها و عقب نشینی هایش مملکت را دچار مشکلات زیادی کرده است. مذاکره و لبخند آقای ظریف جز خواری و ذلت برای ملت هیچ فایده‌ای نداشته است.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: ۶ سال است به عنوان نوکر، دستگاه دیپلماسی خارجی ما هر چه که طرف غربی و آمریکایی گفته انجام داده است، اما آیا قبل از برجام چنین تحریم‌هایی علیه ایران اعمال شده بود؟ لبخند‌های آقای ظریف چه خروجی برای ایران داشته که وی خود را قهرمان دیپلماسی ملت ایران می‌داند؟ آیا پاسپورت ملت ایران عزت یافته و یا در کشور‌های جدیدی نفوذ پیدا کرده ایم.

وی افزود: فقط در سوریه و عراق نفوذ داریم که آن نیز در سایه اقدامات سپاه پاسداران است، نه مذاکرات آقای ظریف و وزارت خارجه.

ظریف خواسته یا ناخواسته در زمین رقیب بازی می‌کند

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: متاسفانه آقای ظریف خواسته یا ناخواسته در زمین رقیب بازی می‌کند. وی تأثیرگذارترین فرد در روند تصویب برجام، FATF و CFT است و در نیت او برای تصویب این معاهدات شک دارم.

حسن نژاد تأکید کرد: پنج سال است که در این دولت نماینده مجلس هستم و از این وزارت خارجه جز خواری و ذلت ندیده ام.

عضو شورای عالی بورس در خصوص رفتار مجلس در قبال وزارت خارجه گفت:مجلس مشکل اساسی دارد، عدم پاسخگویی وزرا در قبال مشکلات مردم به ترکیب کمیسیون‌ها برمی گردد.

حسن نژاد گفت: بررسی کنید ببینید اعضای کمیسیون‌های امنیت ملی، اقتصاد، برنامه و بودجه و آرمان چه مقدار مدارک تحصیلی‌شان با کمیسیون تخصصی‌شان مرتبط است.

وی ادامه داد: برای اینکه یک نفر رئیس کمیسیون شود، در کمیسیون افراد با گرایش سیاسی خاص را می‌چینند و هیچ کاری به گرایش تخصصی آن‌ها ندارند. با مسافرت خارجی، اعضای کمیسیون را می‌خرند.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
احمد پالشی شماره کارت ملی2259487467 شماره تلفن 09112789087
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
0
اقا زشت این قدر به کول همدیگر نپرید حرفهای خصوصی را برخ مردم نکشید در این موقیت بیشتر فکر کنید و حرف بزنید ....
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
0
اقای محمد حسین نزاد دقیقا درست میگوید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار